Bu gün doğum günüm ve kimse hatırlamıyor?

Annemiz babamız hiç başımızda yoktu 5 kardeşiz bizim için çok önemli doğum günleri çünkü sadece 5 imiz vardık zor zamanımızda hep bir birimizin yanında olduk okuldan dönerken arkadaş dedi doğum günün gel sana yemek ısmarlayım dedi teşekkür ettim evde beni bekliyordur abim ablam falan dedim eve gittim abim sevgilisinin yanına gitmiş ablamlar evli ztn gelmemiş bile aramadılar bile evde yemek falan yoktu abimi aradım dedim ne zmn geliceksin sanada makarna yapimmi dedim ben yarın akşam gelirim dedi tek başınayım şu an çok üzgünüm kardeşlerimden başka kimsem yok niye böyle oldu bilmiyorum?
Bu gün doğum günüm ve kimse hatırlamıyor?
Cevapla