akıllısınız vesselam tebrik ederim mantıklı olan budur zira orada size kredi ile şu anda hatta çok çok uzun zamandır faizler yuksek olmasına ragmen bedava para veriliyor kredıyle almak odeme durumunuz ve ımkanınız oldugu surece daha evı alırken size para kazandırır hemde buyuk para
aynen öyle ayrıca diyelim 500 bın kredi çektin 1,2 milyon 10 yıllığına borçlandın dıyelım emın ol elındekı 500 bın 10 sene sonra hıc bır sey bılmıyosan dolara altına yatır zaten 2 mılyon dan fazla olacaktır :) al sana hem bır evın hemde ekstradan 1,5 mılyonun daha oldu win win
Onu biliyoruz herhalde krediye girmem keş veriyorum hemen diye pazarlığa oturduğunda illaki düşer ihtiyacı olan çünkü kredi süreciyle falan uğraşılmayacak hemen al şu 200ü kapora diye tutuşturduğunda anında kabul eder 1300 e bağlanır😃
kardeş pazardan domates almıyosun ya da beyaz eşyacıdan tv almıyosun 1,5 mılyonluk ev alıyosun sana indirim yapacak adam zaten yapar peşin verdin diye o işlerde ekstra döneceği en fazla 3 5 bındır :) zira adam sen kredi ile de alsan zaten o parayı peşin alıyor senin evin olsa 1 hafta içinde 1,5 mılyon alacakken sırf 5 gun beklemeyım dıye 100 bın ınermısın :)
Eğer kapımda borçlar biriktiyse elbette inerim senin bu dediklerin tuzu kuru insanların pazarlığı ben emlakçıyım çok alım satım yaptım bu tür işlerde hiçbir zaman ihtiyacı olmayan kişiden bişey almam sen kredinin rahatlığından bahsetmişsin eyvallah ben de nakitin kafa rahatlığından bahsettim say🙂
kapında borç biriktiyse bile canım benim 1 hafta beklemekten bahsediyoruz oyle bıle olsa lan ben bu evı kendı kendıme satar yıne o prayı kredı ıle bankadan cekerım neden sana ucuz vereyım :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nakit almak mantıklı değil. Kredi ile almak daha iyi. Uzun vadede kredi ödemesi zaten zaman için sabit kalacağından daha mantıklı
akıllısınız vesselam tebrik ederim mantıklı olan budur zira orada size kredi ile şu anda hatta çok çok uzun zamandır faizler yuksek olmasına ragmen bedava para veriliyor kredıyle almak odeme durumunuz ve ımkanınız oldugu surece daha evı alırken size para kazandırır hemde buyuk para
Bı zaman sonra aylık ödemeler çerez parası kıvamına gelecektir. O yüzden kredi daha mantıklı
aynen öyle ayrıca diyelim 500 bın kredi çektin 1,2 milyon 10 yıllığına borçlandın dıyelım emın ol elındekı 500 bın 10 sene sonra hıc bır sey bılmıyosan dolara altına yatır zaten 2 mılyon dan fazla olacaktır :) al sana hem bır evın hemde ekstradan 1,5 mılyonun daha oldu win win
Kesinlikle. Düzenli odedigin takdirde bir sorun da yaşayacağını sanmam.
@Bitterligill bencede nakit mantıklı değil
Uygun faizle bankadan borç bulursam kredi ile alırım
akıllı adamsın gerçekten tebrik ediyorum
tamamen peşin para verir alırım krediyle hiç uğraşmam
Peşin alır daireye indirim yaptırırım
sen mevzuyu anlamamışsın bile :) daire sahibi sen krediyle de alsan parasını peşin alıyor :) indirim yaptırabilmene engel bir durum yok ortada :)
Onu biliyoruz herhalde krediye girmem keş veriyorum hemen diye pazarlığa oturduğunda illaki düşer ihtiyacı olan çünkü kredi süreciyle falan uğraşılmayacak hemen al şu 200ü kapora diye tutuşturduğunda anında kabul eder 1300 e bağlanır😃
düşmez çünkü krediylede alsan hemen alıyor parasını vatandaş adamın umrunda olmaz senın hemen verıp vermemen
Sen pazarlık yapmamışsın ihtiyacı olanla kardeş
kardeş pazardan domates almıyosun ya da beyaz eşyacıdan tv almıyosun 1,5 mılyonluk ev alıyosun sana indirim yapacak adam zaten yapar peşin verdin diye o işlerde ekstra döneceği en fazla 3 5 bındır :) zira adam sen kredi ile de alsan zaten o parayı peşin alıyor senin evin olsa 1 hafta içinde 1,5 mılyon alacakken sırf 5 gun beklemeyım dıye 100 bın ınermısın :)
Eğer kapımda borçlar biriktiyse elbette inerim senin bu dediklerin tuzu kuru insanların pazarlığı ben emlakçıyım çok alım satım yaptım bu tür işlerde hiçbir zaman ihtiyacı olmayan kişiden bişey almam sen kredinin rahatlığından bahsetmişsin eyvallah ben de nakitin kafa rahatlığından bahsettim say🙂
kapında borç biriktiyse bile canım benim 1 hafta beklemekten bahsediyoruz oyle bıle olsa lan ben bu evı kendı kendıme satar yıne o prayı kredı ıle bankadan cekerım neden sana ucuz vereyım :)