Kıza yumruk attım 1 gece nezarette kaldım?

Çok saçma bir olaydı. Benden belki 3 4 yaş küçük bir kız. Okula gidiyor. Lise olması lazım. Liseliydi eminim. Okul çıkış saati. Markette bana çekilsene şuradan gibi bir şey söyledi. Bende insan gibi söyle dedim. Falan filan konu uzadı. Küfür falan etti. Sesimi çıkartmadım. Sonra ne olduysa kaval kemiğime çok sert vurdu. Aklım başımdan gitti ayakkabısının ucu sivriydi. O kadar çok acıdı ki. Kafayı yedim. Bütün gücümle çenesine vurdum. Yumruğu yer yemez reyonların oradaydık. Dolaba girdi. Benim elim acıdı resmen. Kısa süreli bayıldı. Sonra beni tuttular, suçlu benmişim gibi. Polis geldi bana kelepçe taktı ve o geceyi nezarette geçirdim. Ertesi gün ifademi alıp bıraktılar o benden ben ondan şikayetçi oldum sonuç ne olur.
Kıza yumruk attım 1 gece nezarette kaldım?
Cevapla