Büyükşehir de yaşıyorsa
30
35
40
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
gül bahçesine girmiş nasıl olsa ilerde daha güzel gül vardır diyip geri dönüşü olmadığını bildiği halde gülleri eleye eleye en son güle kadar gitmiş ve bakmış ki en sonda ki gül kup kuru ne koku var ne güzellik geri dönüşü de yok o güle mahkum olmuş gibi mi :D
erkeklerin hepsi 30 demiş asdfgh sanırsın 30undan sonra kadın almıyolar
ama çevremdeki kadınların çoğu 30larında evlendi. okumuş kadınlar bunlar. genelde okumayanlar 20lerin başında evleniyo
Gerçekten öyle mi peki denkleriyle mi evlendiler
Cevap
10Cevap
büyükşehirde yaşadığı için 35 yaş ve üzeri diye düşünüyorum
Okumuş bir kadının, evde kalmak gibi cahilce bir düşünceye sahip olmayacağını ümit ediyorum.
@devushka_ sizin de böyle düşünmenize sevindim.
Evde kalma diye birsey yok.. kendini obje olarak görenlerin soylemidir bana göre
Okumuş olması bir anlam ifade etmez kariyer sahibi olması gerek
evde kalma demiyelim, yanlız yaşama tercihi diyelim
Aşkın yaşı sorulmaz. Kalbin terazisi tartılmaz.
Evde kalmak nedir ya, cidden hala
okumuş ama çalışıyor mu
Güzelsin demek ha
21 cmmd
otuz iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?