Yeni nisanim oldu ve maalesef hic altin aski falan takilmadi bana sadece bir ince kunye 5g okadar... nisanlimi cok seviyorum abisi ablasida iyi gibiler samimiler. Hepsinin toplam 8 cocugu var kücuk büyük vs. Kucuk 3 cocuklara seker kucuk birer oyuncak dusundum kalan buyuklerede Iyi kötu harclik. Oda Icimden geldigi icin cocukken para vs özenirdik bayramlarda...
Annemde yapma gerek yok ilerde yaparsin daha cicim aylari diyor Ama ben bi beklenti icine girdigim icin degil Icimden geldigi icin.. Sizce Dogru olan ne?
Annemde yapma gerek yok ilerde yaparsin daha cicim aylari diyor Ama ben bi beklenti icine girdigim icin degil Icimden geldigi icin.. Sizce Dogru olan ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Parası olmasa anlarım takamamışlar ama var olupta takmamışsa onların şerefine kalmış
Yani Anne baba ayri oyüzden biraz iletisim problemi olmus Ama nr olursa olsun 4 yetiskinlerdi yapabilirlerdi.
Çok ayıp etmişler ip gibi künye ne demek ya
Birde eski bi yuzuk ve kucuk kupeler ki takamadim kenfi kupelerim cardi... dugun yaklasinca bende dicem istedigim altin bilezik sayisini en dogal hakkim tsbi absrtmadan.. yegenlerine gelince görusunuz nedir
Hiç gerek yok onlar boş ver oyuncak vs gerçekten gereksiz
Haklisiniz ben bayram gelince dite dysunmustum nisanlimada söyledim bunlari alalim falan diye böyle güzel seker oyuncaklsri vardi. Onla beraber alirim ozaman
Ne harçlık ne bir şey hatta nişanda takılanı bile takma
Haklisiniz
Şimdilik çocuklara harçlık vermene gerek yok bence. Hediyeye vs de gerek yok. Annenin lafını tut bence
Haklisiniz...
İsmi değişik dayı maddiyata çok takılıyorsun, insanların da aklını bulandırma. 200 gr bilezik taksa, nişanlısını sevmese, sürekli hor görse, eziklise daha mı iyi?
Canım içinden gelen neyse onu yap çocukları mutlu etmenin canım ayıylada cicim ayıylada mübarek aylada hiç bir şeyle alakası yok kararları annen verecekse nişanı annen taksın
Yo Nisan oldu ztn o beni dusundugu icin agir dur diue