Nisanliyim bayramda nisanlimin yegenlerine harclik?

Yeni nisanim oldu ve maalesef hic altin aski falan takilmadi bana sadece bir ince kunye 5g okadar... nisanlimi cok seviyorum abisi ablasida iyi gibiler samimiler. Hepsinin toplam 8 cocugu var kücuk büyük vs. Kucuk 3 cocuklara seker kucuk birer oyuncak dusundum kalan buyuklerede Iyi kötu harclik. Oda Icimden geldigi icin cocukken para vs özenirdik bayramlarda...
Annemde yapma gerek yok ilerde yaparsin daha cicim aylari diyor Ama ben bi beklenti icine girdigim icin degil Icimden geldigi icin.. Sizce Dogru olan ne?
Nisanliyim bayramda nisanlimin yegenlerine harclik?
Cevapla