Bu durumda hayatımdaki herkesi silsem kendi hayatıma baksam vicdansız mı olurum?

Annem var sadeece beddua eden sürekli ahlayan vahlayan yer yaptiği yemekten saç çikan hijyenden asla anlamayan birde kardeşim. Geçen gün bana gene küfürler etti dayanamadım vurdum en sonunda. Oda iri yarı zaten bana sataştı. Annem geldi bana vurdu en son yazın da onla tatile gitmek istemedim kötü davranıyor diye boğazıma basmıştı dövmeye kalktı sadece vicdan yapmayayıp digr dokunmadım bile ona. Calisayim destek olayim dedim orada maalesef aile yeri diye guvendim tehdit hakaret taciz koskaca adamin sulanmasıni yasadim mahkemeye verdim diye annem karakol gecesi bidaha üstüme geldi benmişim suçlu. Hala daha dunyayi daar ediyor. Gecen evden kaçtım cok daraldim artik disarda durdum almis tum esyalarimi hazirladigim posetleri yirtmis kardesimde birak gitsin kurtulalım diyor. Ben tek çareyi okuyup calisip bu surede evde en az surede geceden geceye durup disarda cafede ders calisip iyi birikimle kurtulmayi dusunuyorum iyi mi
Bu durumda hayatımdaki herkesi silsem kendi hayatıma baksam vicdansız mı olurum?
Cevapla