Etrafınızda hiç kimse kalmayınca ne yapıyorsunuz?

Soru başlıkta.

Sevgilim var ama dert konusunda resmen sidik yarışı yapmaya başladık, bu yüzden ona hiçbir şey anlatamıyorum.

2 tane dostum var diyorum, diyordum; ne aradıkları var ne sordukları, onların gözünde hiç yokmuş gibiyim (Onlar aramaz, sadece ben ararım.).

Ailrm yanımda değil, tek yaşıyorum, ki olsalar da ailemle de hiçbir şey paylaşmadım hayatım boyunca. Ailem zaten tek kişi, o da annem.

Yaptığım tek şey evde oturup şarkı dinleyip, söyleyip sigara içmek ve arada bir sürekli gittiğim kafeye gidip saatlerce düşünmek.

Peki siz neler yapıyorsunuz?
Etrafınızda hiç kimse kalmayınca ne yapıyorsunuz?
Cevapla