Soru başlıkta.
Sevgilim var ama dert konusunda resmen sidik yarışı yapmaya başladık, bu yüzden ona hiçbir şey anlatamıyorum.
2 tane dostum var diyorum, diyordum; ne aradıkları var ne sordukları, onların gözünde hiç yokmuş gibiyim (Onlar aramaz, sadece ben ararım.).
Ailrm yanımda değil, tek yaşıyorum, ki olsalar da ailemle de hiçbir şey paylaşmadım hayatım boyunca. Ailem zaten tek kişi, o da annem.
Yaptığım tek şey evde oturup şarkı dinleyip, söyleyip sigara içmek ve arada bir sürekli gittiğim kafeye gidip saatlerce düşünmek.
Peki siz neler yapıyorsunuz?
Sevgilim var ama dert konusunda resmen sidik yarışı yapmaya başladık, bu yüzden ona hiçbir şey anlatamıyorum.
2 tane dostum var diyorum, diyordum; ne aradıkları var ne sordukları, onların gözünde hiç yokmuş gibiyim (Onlar aramaz, sadece ben ararım.).
Ailrm yanımda değil, tek yaşıyorum, ki olsalar da ailemle de hiçbir şey paylaşmadım hayatım boyunca. Ailem zaten tek kişi, o da annem.
Yaptığım tek şey evde oturup şarkı dinleyip, söyleyip sigara içmek ve arada bir sürekli gittiğim kafeye gidip saatlerce düşünmek.
Peki siz neler yapıyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer