Sevgilim günaydın demeyi tek n ile deme diye trip attı :D?

Arkadaşlar tam azarlama falan gibi trip değil de laf arasında bir daha günaydını tek n ile demiyorsun dedi hafif gülüştük. Sizce tek n ile demeye devam edeyim mi skdlajsdlkajda daha da kudurur daha çok düşünür mü beni yoksa dediği gibi mi diyeyim? bakın çok seviyorum dediğini yapmak zoruma gitmez ama ne yaparsam beni daha çok düşünür ve sever? sadece bunun için değil genel olarak sizce nasıl olmalıyım?
Sevgilim günaydın demeyi tek n ile deme diye trip attı :D?
Cevapla