Anneniz, Baba tarafından kötü muamele görse ne yapardınız?

Annenize Babannem ve Halalarınız, Akrabaları ve kısacası iyilik kime ettiyse ondan kazık yemiş olsaydı, siz ne yapardınız? O kadar çok ki böyle ezmeye çalışan İnsanlar, saygısızlık eden.. Durduk yere yani, Annem diye demiyorum ama gerçekten aşırı adaletli, sabırlı iyi niyetli merhametli bir İnsan.. Hani kötülük etmiş olsa, bu soruyu sorma gereği duymadım... Beddua etme diyorum, içim ediyor ama ah ediyorum hepsine, bi yandan da korkuyorum öyle beddua edince.. Sizin de başınıza geldi veya geliyor mu? Siz ne hissedersiniz?
Anneniz, Baba tarafından kötü muamele görse ne yapardınız?
Cevapla