Abimden dayak yedim hiç iyi değilim. Ben ne yapıcam?

Arkadaşlar ben üniversiteye hazırlanıyorum ve dersaneye diye çıkıp bazen sevgilimle buluşuyoruz bugünde sabah bir kafede oturduk kahvaltı ettik çıktık biraz yürüdükten sonra öpüşmeye başladık tam abimin istikametindeydi işe giderken herzaman geçtiği yoldaydık abim bizi arabayla geçerken görmüş arkadaşıyla geldi beni aldı arka koltuğa bindirdi arabada vurmaya başladı bana arabanın kapısından tekme atmaya çalıştı resmen arkadaşı elinden aldı birsürü insana rezil oldum ölmek istiyorum resmen yerin dibine girdim ya eve getirdi evde de dövmeye başladı sevgilimi hiç söylemiyorum zaten 1 aydır dersaneye doğru düzgün gitmediğimide öğrendi herşeyi öğrendi abimden ilk defa dayak yedim öyle bir boşluktayımki gururum çok incindi bidaha sevgilimin yüzüne nasıl bakıcam ben ya insan içine nasıl çıkıcam arkadaşının yüzüne nasıl bakıcam annemle babam memlekette onlar gelirse onlarda öğrenirse napıcam ben ya yok olmak istiyorum napıcam yardım edin allahım canımı alsın diye dua ediyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bana ne yapmam gerektigini soruyorum bunlar gelmis beni yargiliyor
Abimden dayak yedim hiç iyi değilim. Ben ne yapıcam?
Cevapla