Herkesin sebebi farklıdır. Örneğin benim baban çocukken normaldi ne iti ne kötü, ilgisizdi ama dönmez sövmezdi. Sonra annemi aldatmaya başladı seviyesiz ahlak dışı ilişkiler yaşamaya başladı amcamla eniştemle kadın çağırıp grup yaptıklarını öğrendim, bunu öğrendiğimde 16 yaşında bir genç kız bir çocuktum. Ortaya çıkınca da bu b.. kları bize hakaretler küfürler evden kovmalar babalık görevlerini yerine getirmemeler başladı. Şimdi söylesene neyini seveyim ben bu adamın? İki o.. nun deliğine girip 5 dk lik zevkler yaşayacak diye benim gençliğimi harcadı? Niye seveyim ki aram nasıl iyi olsun ki?
Üzülme sen böyle olma yeter belki ilerde kızın olur gerçi oğlun olsa ne yazar can candır çocuk çocuktur, böyle b.. ka burnunuzu sokacaksaniz bekarken sokun evlenip de evlendiğini kadını çocuğunuzu falan yakmayin
Annem olmadığı için yıllardır babamla yaşarım. Yeri gelir birbirimizi yeriz, yeri gelir birlikte güler, dışarda beraber gezeriz. Sonuç olarak aile insan hayatında çok değerli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben de uzun süredir görüşmüyorum onlarla En son 2017 Nisan da gördüm Telefon iletişimi yok