Şimdi arkadaşlar ben bebek bakıyorum Kasım'da işe girdim.
Sabah 8.30 akşam 5 ama doktora oldukları için çıkmam 6 yı buluyo
İşte bebeğin yemeği uyuması altı üstü felan birde akşam yemeklerini yapıyorum.
Temizlik felan yapmıyorum ama ufak tefek şeyler yapıyorum ama
Maaşım 2.500 TL idi yol parası ile beraber 3000 bine geliyordu.
Dün maaş günümdü konuşayım asgari ücret olsun dedim çünkü sigortamda YokOda en fazla 500 zam yaparım maaşın 3000 yol parası 500 toplam 3500 olur dedi Ben girdiğimde işe asgari ücret 3000 di şimdi 4500 oldu Sizce napayım ücret iyimi Azmi ben çıkmayı düşünüyorum ama kararsızım.
Sabah 8.30 akşam 5 ama doktora oldukları için çıkmam 6 yı buluyo
İşte bebeğin yemeği uyuması altı üstü felan birde akşam yemeklerini yapıyorum.
Temizlik felan yapmıyorum ama ufak tefek şeyler yapıyorum ama
Maaşım 2.500 TL idi yol parası ile beraber 3000 bine geliyordu.
Dün maaş günümdü konuşayım asgari ücret olsun dedim çünkü sigortamda YokOda en fazla 500 zam yaparım maaşın 3000 yol parası 500 toplam 3500 olur dedi Ben girdiğimde işe asgari ücret 3000 di şimdi 4500 oldu Sizce napayım ücret iyimi Azmi ben çıkmayı düşünüyorum ama kararsızım.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani işe girelim dört ay oldu
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer