Bir konuda yardıma ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?

Şimdi arkadaşlar ben bebek bakıyorum Kasım'da işe girdim.
Sabah 8.30 akşam 5 ama doktora oldukları için çıkmam 6 yı buluyo
İşte bebeğin yemeği uyuması altı üstü felan birde akşam yemeklerini yapıyorum.
Temizlik felan yapmıyorum ama ufak tefek şeyler yapıyorum ama
Maaşım 2.500 TL idi yol parası ile beraber 3000 bine geliyordu.
Dün maaş günümdü konuşayım asgari ücret olsun dedim çünkü sigortamda YokOda en fazla 500 zam yaparım maaşın 3000 yol parası 500 toplam 3500 olur dedi Ben girdiğimde işe asgari ücret 3000 di şimdi 4500 oldu Sizce napayım ücret iyimi Azmi ben çıkmayı düşünüyorum ama kararsızım.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani işe girelim dört ay oldu
Güncellemeler
+1 yıl
...
Bir konuda yardıma ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla