
Yoldan birini durdurup istesem mi acaba sjsjs

Hayır hiç olmadı çünkü pandemi ilk çıktığında askerdeydim ve orada unutma ihtimalim yoktu. Orada maskeye alışıp da geldim. Artık maske benim bir parçam haline geldi 😅 bugün pandemi bitti deseler ben yine de yanıma maske alırım. Benim için bir aksesuar gibi bir şey oldu 😅😂
Asla Maskeye Çok Dikkat ederim her çıktığımda Takarım Şimdi Maalesef Bu çok kötü oldu ve dupe düz şeref yoksunluğu Ulan maske nasıl Serbest olur be Aşıya nasıl güvenirsiniz aşı koruma sağlıyor ama sosyal mesafe yoksa bitmez Şunu diyorum kurallara uyanlar yaşasın uymayanlar Geberip gitsinler
Liseye giderken, evden çıktım, otobüse bindim. İşte sonra aradan zaman geçti bir eksiklik hissettim, maskem yok akjdhlsja Arada otobüsün sürücüsü de arada maskeleri takın falan diyor, herkesin maskesi var benim yoğk jakdfkghaıj
Cevap
28Cevap
geçen gün çıktım dışarı evden tam bahçe kapısına geldim ki anaa maske takmamışım 😀 anneğğ anneğğ diye seslendim anneme maske unutmuşum maske ver diye 😂
Yedek oluyor çantamda genelde. O da kalmamışsa girip bir yerden alıyorum.
Kalabalık ortamlara maskesiz asla girmem, gerekirse eve geri dönerim 😄
Maske takmayı birkaç aydır bıraktım zaten..
Her yerde var artık.. Simitçiler bile satıyor..:))
Geçenler de cumaya gittiğimde unutmuşum herkes bana bakıyor dedim ne oluyor baktım maske yok millet mikrop görmüş gibi bakıyor :> :> :>
Hayır hiç olmadı hala takmaya devam ediyorum.
Özellikle toplu taşımada vs maskesiz birisine denk gelince yanımdaki yedeklerden uzatıyorum hemen.
Dışarıda maske takmıyorum burada zorunluda değil.. ama çantamda hep bulundururum, yedeğide var, Markete falan girerim veya acil işim çıkar diye.
Unutup çıktım markete girdim bana bakıyorlar bende şaşırdım allahallah neden bakıyorlar diye maske unutmuşum😂
Esneklik olmuş olabilir ama yine de yanında bulundur ve kalabalık yerlerde tak. kendi iyiliğin için.
Maske devri kapanıyor. Ki zaten zorunlu hallerin dışında kimse de takmıyor
Oluyor arada ama yol üstündeki bakkaldan yenisini alıyorum.
Ben hala takıyorum valla. Sen ve senin gibi rahatlayanlar çok ama pandemi hala bitmedi…
Zaten alışkanlığım yok. Pek takmam. Çok unutkanım o konuda
Yaklaşık 3,5 aydır her gün takıyorum. Unutmak mümkün değil 😂
Sadece 1 kez acele ile çıkarken evden unutmuştum, genel olarak unutmamaya özen gösteriyorum.
Hayır hiç olmadı telefon ve maske unutulmaz😃
Bakkaldan bile maske satın alabilirsin 1 tane
Her zaman yedek var yanımda. Bir kere işe giderken unutmuştum ama daha minibüse binmemiştim.
Tam. olacakken kapidan geri donuyirum cok alistik birbirimize
Takmıyorum ki unutayım ☺️
ben çirkin olduğum için takıyorum kendimi rahat hissediyorum hdjd
Çıkarttım artık, takmıyorum
Maske takmıyorum kı pek 🥺
Her gün düzenli olarak unutuyorum. 😁 Küçük bir esnaf dükkanına girip maske rica et hepsi veriyor.
ilk zamanlar cok oluyordu ama artik o kadar alistim ki cikaramaz hale geldim
Çook oldu unutmuşluğum ve mahalle esnafı diye tabir ettiğimiz esnaflardan çok almışlığım var :)
Evet Maske takmaya alıştım. Bana bulaşmasından korkuyorum.. 😬🙈
O kadar birbirimize bağlıyız ki onsuz dışarı çıkamıyorum eksikliğini hemen farkediveriyorum
Oldu ve kendimi çıplak gibi hissetmiştim 😂
Evet oldu kimseden istemedim eczaneden aldım
Evet ve çok garip hissediyorum unutunca
Hayır, muhakkak çantamda oluyor.
Hayır maskemi hiç bir zaman unutumadım.
Hayır illaki cebimden bir maske çıkıyor 😄
Maske kullanmıyorum zaten uzun zamandır.
Olmuyor maskesiz çıkmam.
Evet unutmuşluğum var :D
Artık maske takmıyorum açıkçası.
İlk zamanlar çok oldu
hayır..
zaten kuaförde yaptırıyorum..
ben yüze yapılan maske sandım detayı okumadan :)
korona için maske arabada işimde hep yanımda zaten :)
Hiç evden dışarı çıkmıyorum ki
Yok dışarı çıktım kapı önüne geri dönmüştüm 😂
Süpermarkete girip uyarıldığım oldu bir keresinde.
Takmıyorum bile
Maske kullanmıyorum
Hiç giymedim ki 😌
Evet oldu
Çok oldu
Maske takmıyorum
Bir kez
yanıma alıyorum
Olmadı
Hayir cok alistim
Hiç olmadı
İlk zamanları oluyordu
Oldu
Hayır olmadı
Her seferinde
Oldu elbette
Çantamda yedek var..
Oldu
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?