Düşüncenizden pişmanlık duyduğunuz oldu mu?

Arkadaşlar aklıma geldi yine, Bir gün ameliyat olucam ve çok ağrım var sürekli uyuyorum. Hastneye gittim. Oda iki kişilir, dediler ki bir kişi var sadece o da çocuk. Odaya girmeden önce sinirlerim bozuldu gece gece ağlar uyutmaz felan diye, odaya girdik tatlı bir çocuk aama hala uyutmaz diye düşünüyorum. Sonra öğrendim ki ses telleri alınmış, bırakın ses çıakrmayı, zor nefes alıyor. orada annemle göz göze geldik, içim gitti yaaa. Keşke hasta olmasaydı da günlerce uyutmasaydı beni, bazen bazı şeylerin düşüncesi bile insana pişmanlık veriyor. Hala görüşüyoruz. Hala hastane hastane geziyorlar ve hiçbir doktor tedaviyi göze almıyor. Çok küçük daha. Hala öyle düşündüğüm için çok pişmanlık duyarım
Düşüncenizden pişmanlık duyduğunuz oldu mu?
Cevapla