Aile hekimimiz özgüvenimi düşürüyor ne yapmalıyım?

Günaydın arkadaşlar, küçüklüğümden beri aile hekimimiz aynı biraz önce kan tahlili için gittim yine öz güvenim düştü , travma sanki benim için aile hekimine gitmek , beşinci sınıfta su çiçeği olmuştum hap verip vermemek için benim kilomu tarttı sonra benim kadarsın maşallah dedi , küçükken bir kere de kulaklarının içine baktı bildiğin baya soktu derine sonrada ne kadar pis dedi , arkadaşlar bugünde gittim normale gitmemek için direniyorum çünkü 21 yaşına gireceğim o kadını görünce on bir yaşına geri dönüyorum, öz güvenim düşüyor ne rahatsızlığım olduğunu adam akıllı anlatamıyorum bugün bilgisayarı yavaştı bilgilerimi girmesi uzun sürdü ben de boğazım şöyle böyle dedim sen git bir çekap yaptır dedi gülerek gerçekten bir daha gitmeyi düşünmüyorum kendimi şu an dünyanın en değersiz varlığı gibi hissediyorum
Aile hekimimiz özgüvenimi düşürüyor ne yapmalıyım?
Cevapla