Paylaştığın görselde baharın gelişini kutlamak için değil de, provakasyon üretmek için kullananlarin paçavraları var. Bu soruya daha uygun görsel secebilirdin!
Tüm türkiye derken 😂 varlığımız ne çok rahatsızlık veriyor bu kadar rahatsızsanız hdp yi meclisten atın 😉 Kimsenin düşüncesine kimse karısamaz o oy pusulasında Hdp varsa kimse laf edemez yasal olarak secme secilme hakkını kullanıyor kişiler🙄
Önemli olan insanlıktır benim en yakın kardesten öte canım sağcı mhpli ama can ciğeriz biz 10 yılda bir gün kalbimizi kırmadık biz saygı kavramı çok önemlidir dilerim tüm dünyada düşüncelere inanclara amasız fakatsız saygı gelir
Düşüncelere saygı hepimizin özlemi, bölücülüğe, teröre bulaşmamış, riyakar olmayan insanlara duyduğumuz özlem gibi... Ben yıllardır kürt memleketinde çalışıyorum, evimizi gözüm arkada kalmadan teslim edecegim adam gibi adam olan kürt arkadaşlarım var. Amacı bölmek, parçalamak olmayan, bayrağına, ülkesine herkesten daha bağlı olan!!!
Sana göre senin düşüncelerin doğru bana göre benim düşüncelerim doğru ne ben seni kendi doğruma inandırabilirim ne de sen beni.. bu noktada yapılması gereken tek şey saygı duymak kimsenin tırnağı kırılmasın kimse ölmesin öldürülmesin insanlık dışı her şeye karşıyım adana da şiddet gören insanlara yüreğim sızladı içim acıdı düşünceleriyle gram alakam yok fazlasıyla da zıt düşüncelerimiz ama canım Ahmed Arif’in de dediği gibi nerede bir can ölse, oralı olur yüreğim. Olmalı zaten. Olmazsa insan olmaz yüreğim.. Çok fazla kutuplaştık..
Benim bahsettiğim şeyde bu işte. Tarihte tüm Türk Devletleri tarafından kutlanan nevruzun bile farklı emellere alet edilmeye çalışılması kutuplastirma değil midir? Bunun nedeni ben değilim, senin olmadığın gibi.
İşte senin doğrun “farklı emellere alet edilmeye çalışılması” bu benim doğrum bu değil ama ve bu sana doğru geldiği için bunu doğru olarak kabul edemeyiz çünkü bu fikri doğru bulmayan insanlar da var.. benim anlatmaya çalıştığım sey cok baska örnek vermem gerekirse geçmişte insanlar kendi inancını doğru bulduğu için Alevi katliamları yaptılar ama Alevilere göre de kendi inancları doğru sen kendi doğrularını baskasının doğru buldugu alanına girerek talanla yıkımla asimile ederek düşünceni dayatamazsın bu insanlık suçudur.. sen herhangi bişeyi yanlıs buluyosun diye bu şey yanlıs olamaz
Bu bir ton laf kalabalığı,,,, dedigime cevap verir misin benim. Nevruz gibi bir bayram ne ara senin oy pusulasında olmasından gurur duyduğun bir siyasi oluşumun malzemesi haline geldi ve bu neden oldu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Paylaştığın görselde baharın gelişini kutlamak için değil de, provakasyon üretmek için kullananlarin paçavraları var. Bu soruya daha uygun görsel secebilirdin!
Provakasyon olduguna sen mi karar veriyosun
Tüm Türkiye neyin ne olduğunu görüyor, burada siyaset mi yapmaya çalışıyor sunuz!!
Tüm türkiye derken 😂 varlığımız ne çok rahatsızlık veriyor bu kadar rahatsızsanız hdp yi meclisten atın 😉 Kimsenin düşüncesine kimse karısamaz o oy pusulasında Hdp varsa kimse laf edemez yasal olarak secme secilme hakkını kullanıyor kişiler🙄
Seninle ağız dalaşına girerek sıfat vermek istemiyorum yokluğuna,, yolun açık olsun, kanalın gibi...
demokrasi herkes için var sax bî canoo
Demokrasi!!! Annende böyle söylüyordu
Anama kurban ol
Biz her anaya kurban oluruz, yeterki yiğit dogursun, it değil
Aynen keke sağdan devamkee
Bak yine yaa😂😂
Önemli olan insanlıktır benim en yakın kardesten öte canım sağcı mhpli ama can ciğeriz biz 10 yılda bir gün kalbimizi kırmadık biz saygı kavramı çok önemlidir dilerim tüm dünyada düşüncelere inanclara amasız fakatsız saygı gelir
Düşüncelere saygı hepimizin özlemi, bölücülüğe, teröre bulaşmamış, riyakar olmayan insanlara duyduğumuz özlem gibi... Ben yıllardır kürt memleketinde çalışıyorum, evimizi gözüm arkada kalmadan teslim edecegim adam gibi adam olan kürt arkadaşlarım var. Amacı bölmek, parçalamak olmayan, bayrağına, ülkesine herkesten daha bağlı olan!!!
Sana göre senin düşüncelerin doğru bana göre benim düşüncelerim doğru ne ben seni kendi doğruma inandırabilirim ne de sen beni.. bu noktada yapılması gereken tek şey saygı duymak kimsenin tırnağı kırılmasın kimse ölmesin öldürülmesin insanlık dışı her şeye karşıyım adana da şiddet gören insanlara yüreğim sızladı içim acıdı düşünceleriyle gram alakam yok fazlasıyla da zıt düşüncelerimiz ama canım Ahmed Arif’in de dediği gibi nerede bir can ölse, oralı olur yüreğim. Olmalı zaten. Olmazsa insan olmaz yüreğim.. Çok fazla kutuplaştık..
Benim bahsettiğim şeyde bu işte. Tarihte tüm Türk Devletleri tarafından kutlanan nevruzun bile farklı emellere alet edilmeye çalışılması kutuplastirma değil midir? Bunun nedeni ben değilim, senin olmadığın gibi.
İşte senin doğrun “farklı emellere alet edilmeye çalışılması” bu benim doğrum bu değil ama ve bu sana doğru geldiği için bunu doğru olarak kabul edemeyiz çünkü bu fikri doğru bulmayan insanlar da var.. benim anlatmaya çalıştığım sey cok baska örnek vermem gerekirse geçmişte insanlar kendi inancını doğru bulduğu için Alevi katliamları yaptılar ama Alevilere göre de kendi inancları doğru sen kendi doğrularını baskasının doğru buldugu alanına girerek talanla yıkımla asimile ederek düşünceni dayatamazsın bu insanlık suçudur.. sen herhangi bişeyi yanlıs buluyosun diye bu şey yanlıs olamaz
Bu bir ton laf kalabalığı,,,, dedigime cevap verir misin benim. Nevruz gibi bir bayram ne ara senin oy pusulasında olmasından gurur duyduğun bir siyasi oluşumun malzemesi haline geldi ve bu neden oldu?
Laf kalabalığı olarak görüyorsan çokta bi önemi yok diyeceklerimin..
Sen olsan ne düşünürsün? Sorduğum şeyin cevabi yok yazdığın satırlarda. Neyse, kırıcı bir şey söylediysem özür dilerim yinede. İyi akşamlar.
He men bu bayrami cox sevirem azerbaycanda sevimli bayramdir
Buraya daha gelemedi o yüzden kutlayamadık 😅
İşlerimden dolayı gidemedim maalesef..
Ankara fazla soguktu gidemedim maalesef
Güzel bir mevsimin başlangıcı kutladım
Hani bahar? Biz görmedik
Kutlamadım 😂
Kutlamadım
Kutlamadımm
Hayir
Hayır...
Hayır.