İntikam bence çok güzel bir şey, tabi hak ettiği kadar, siz ne düşünüyorsunuz?

İntikam bence çok güzel bir şey, tabi hak ettiği kadar, siz ne düşünüyorsunuz?

Bence mükemmel bir şey, hak eden layığını buluyor.
Güzel bir şey (Hak Ettiği Kadar)
Kötü bir şey
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İntikam bence çok güzel bir şey, tabi hak ettiği kadar, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla