Güncellemeler
+1 yıl
Durum paylasmak cok cocuksu geliyo.
Güncellemeler
+1 yıl
Idkx
Durumuna bir şeyler yazmak zorunda değilsin. En basitinden bir emoji koyabilirsin. İsim, soyisim yazmak tuhaf kaçar. Kayıtlı olduğun kişilerde zaten ismin görünüyor. Sende kayıtlı olmayan kişilerde de isminin ve soyisminin görünmesi gerekli değil.
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?