Whatsap durumum adim ve soyadim yazili. Normal mi gorunur sizce?

Whatsapp durumum adim ve soyadim yazili. Normal durum paylasmayi sevmedigim icin.. sizce cok mu komik gorunur bide yazcsk bksey bulamadim en mantiklisi bu gelxi
Güncellemeler
+1 yıl
Durum paylasmak cok cocuksu geliyo.
Güncellemeler
+1 yıl
Idkx
Whatsap durumum adim ve soyadim yazili. Normal mi gorunur sizce?
Cevapla