Hafta sonu sirf bos bos para harcamak icin gezdiginiz oluyor mu?

Saat 14.13..
İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum
Bugün pazar dışarı çıksan kaos.
Ve benim gelebilecek arkadaşım yok, yalnız gezmekten bir şeyler paylaşacağım bir insan olmamasından da sıkıldım
Çıkıp bir avm de yemek yiyip kitap almak dışında yapacağım bir etkinlik yok çıksam bile.
Tek başıma kendi fotolarımı nasıl cekeyim
Güncellemeler
+1 yıl
İstanbul dq yasamak eşittir işkence
Hafta sonu sirf bos bos para harcamak icin gezdiginiz oluyor mu?
Cevapla