Şimdi bu Pazartesi kursta hocanın doğum günü için pasta yapmıştık pazar günü. Pazarteside yedik çatalı evden getirmiştim tabakları almıştım bardaklardan bizde vardı onu da getirmiştim neyse işte yedik sonra teneffüste ben tabakları toplamaya başladım çatalları yanlışlıkla çöpe atarlar diye jajaja neyse ben hocanınkileri alırken tabi hocaya gelene kadar birkaç kişininkini almıştım hocanınkini alırken o da yedi sonra çatalı tuttu ve çöpün oraya gitti atacaktı çöpü atmadı geldi yanıma masaya da bırakmadı benim almanı bekliyor benimde elim dolu boş olanla ayarlamaya çalışıyordum sonrada onunkileri direkt alıp öyle ayarlarım diye düşündüm neyse işte alıyorum ama elim dolu ya o yüzden koyamadım tabağı falan o da hemen benim aldığım şeye dokundu benim elim dolu alamadığım düzgünce bir yandan o da elliyor tabağı bardağı çatalı falan hayır yani çatalı ver git onları çöpe at demi neyse işte elimiz değdi birbirine 1 dakika kadar diğerleri direkt çatalı verdi çöpe attı tabağı bardağı bende hocayla bir iki kişininkini almıştım zaten sonra o niye öyle yaptı biraz soğuk biri ve bizden uzak konuşmak istiyorum arkadaş olmak istiyorum ama olamıyorum sizce elimiz birbirine değdiğinde ne hissetmiştir tahmini?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 