Bir şey anlatacağım sizce neden elini çekmedi?

Şimdi bu Pazartesi kursta hocanın doğum günü için pasta yapmıştık pazar günü. Pazarteside yedik çatalı evden getirmiştim tabakları almıştım bardaklardan bizde vardı onu da getirmiştim neyse işte yedik sonra teneffüste ben tabakları toplamaya başladım çatalları yanlışlıkla çöpe atarlar diye jajaja neyse ben hocanınkileri alırken tabi hocaya gelene kadar birkaç kişininkini almıştım hocanınkini alırken o da yedi sonra çatalı tuttu ve çöpün oraya gitti atacaktı çöpü atmadı geldi yanıma masaya da bırakmadı benim almanı bekliyor benimde elim dolu boş olanla ayarlamaya çalışıyordum sonrada onunkileri direkt alıp öyle ayarlarım diye düşündüm neyse işte alıyorum ama elim dolu ya o yüzden koyamadım tabağı falan o da hemen benim aldığım şeye dokundu benim elim dolu alamadığım düzgünce bir yandan o da elliyor tabağı bardağı çatalı falan hayır yani çatalı ver git onları çöpe at demi neyse işte elimiz değdi birbirine 1 dakika kadar diğerleri direkt çatalı verdi çöpe attı tabağı bardağı bende hocayla bir iki kişininkini almıştım zaten sonra o niye öyle yaptı biraz soğuk biri ve bizden uzak konuşmak istiyorum arkadaş olmak istiyorum ama olamıyorum sizce elimiz birbirine değdiğinde ne hissetmiştir tahmini?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bir şey anlatacağım sizce neden elini çekmedi?
Cevapla