Biz gittiğimiz her misafirlikte çocuk ne zaman soruları alıyoruz. Daha 6 aylık evliyiz bi durun diyemiyosunuz tabi ehehe deyip geçiştiriyoruz çok zevkli :D
Bu tarz soruları soracak kadar uzak akrabalarla görüşmüyorum. Onun yerine daha yakın akrabalarım bir yanlış anlaşılma sonucu ameliyat olduğumu sandı ve şimdi onu sorup duruyor endişeyle. Ben de bir konudan dolayı gıcık olduğumdan anlatmıyorum doğrusunu, endişeleniyorlar kendi kendilerine.
valla yüzünü görmediğin insanların sorduğu aptal sorulardır, seninle selamı olmaz ancak ismini bilir seni yolda görse tanımaz ama sorular bellidir , bekarsan 'eee yok mu birileri?' evliysen 'ee çocuk ne zaman?', bu sadece akraba için değil komşular için de geçerlidir, yüzünü görmezsin ama hatrından önce evlililk var mı diye sorarlar. türk halkı dedikoduyu sever, eğer kendi kızları torunları evlendiyse seni de onlarla kıyaslamaktan kaçınmazlar
Günde en az 2 kişi arıyor sağlıkçı alınacakmış başvuru yap diye saç baş yoldurur bu akrabalar ben sanki Bilmiyorum basvurmayi atanamayacagimi biliyorlar ama bilerek yapıyorlar iste
@merdümgiriz Ben çok mesafeli olduğum için yakın akrabalarım bile çekinir Baran bey olarak hitap eder. Çok azı ile samimi olurum. Onlarda aklı başında mantıklı insanlar