Teraryum veya çiçek istemiştim çok mu ya?

Herkese merhaba. İçimden yazmak geldi yazıyorum. Bugün doğum günüm. Ben teraryum aşığı biriyim. Hani masamda dursun o bile yeter o kadar hoşuma gidiyor. Yüzsüz gibi de söyledim. Buna rağmen bir tane bile gelmedi. Canım sıkkın. Gerçekten çok isterdim gelsin. Siz olsanız ne yapardınız. Sağolun şimdiden
Teraryum veya çiçek istemiştim çok mu ya?
Cevapla