Araba alacakmıs, aldığı arabayla iş yerindeki çalışanların servisini yapacakmış. 2-3 ayda geri ödeyebileceğini söylüyor. Kredi çıkmadığı için benden borç istiyor. Sizce ne yapmalıyım çok kararsızım.
Güncellemeler
+1 yıl
Geri ödeyebileceğinden kuşkuluyum. Kendisi üç orada beş burada çalışıyor. O yüzden sanırım vermiycem
Evet hocam. Bu güvenlik şirketinde çalışıyor. Silahlı özel güvenlik. Şirkette toplam 20 eleman çalışıyor. Şirkett elemanlara aylık 500 tl yol parası veriyormuş. Elemanlar da bi servis şirketiyle anlaşmalıymıslar ancak servis şirketi zam yapmak isteyince bunlar şirketle çalışmayı bırakmışlar. Bizim akıllı da diyor ki 25 babamdan alıcam 20 de sen ver kendime araba alıp servisi ben atıcam. Kaydı yok vergisi algısı yok. Onun hesabına göre aylık 10 lira kazanç 4 lira masraf 6 lira kar kalacakmıs. Bir dayanağı ve garasntisi olmadığı için bende reddettim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Gözden çıkarabileceğin parayı ver.
Geri alamayacakmışsın gibi düşün çünkü büyük ihtimal öyle olacak 😃
Dostunsa ver tabi en fazla sözünde durmaz geri ödemez sende ona göre değer verirsin
Verme arkadaş benden sana hiç tanımamış biri tavsiyesi.
paranı veripte kötü olacagina hiç verme kötü ol daha iyi birsürü zengin tanıdgım var onlarda vermıyor kımseye
Evet haklısın
Bence verme kardeşim 3 orada 5 burada çalışan insanların borçlarına sadık olabileceğine pek güvenesim gelmiyor. Daha önce yaşadım çünkü bunu
Ne kadar güvenilir biri.
Aslında yakın arkadaşım ama bahsettiği iş fikri aklıma yatmadı. Riskli. Vermeyeceğim galiba
Arkaşlık başka iş başka küçük bir meblağ da değil ki gözün kapalı veresin.
Evet hocam. Bu güvenlik şirketinde çalışıyor. Silahlı özel güvenlik. Şirkette toplam 20 eleman çalışıyor. Şirkett elemanlara aylık 500 tl yol parası veriyormuş. Elemanlar da bi servis şirketiyle anlaşmalıymıslar ancak servis şirketi zam yapmak isteyince bunlar şirketle çalışmayı bırakmışlar. Bizim akıllı da diyor ki 25 babamdan alıcam 20 de sen ver kendime araba alıp servisi ben atıcam. Kaydı yok vergisi algısı yok. Onun hesabına göre aylık 10 lira kazanç 4 lira masraf 6 lira kar kalacakmıs. Bir dayanağı ve garasntisi olmadığı için bende reddettim.
En iyisini yapmışsın.
Sen de o kadar var mı da
Para mı 20 bin? Bu zamanda tek maasta alıyor insanlar onu
Hani nerde ben alamıyorum
Ne iş yapıyorsun? Bursada işçiler alıyor 10 civarı? Hangi şehirdesin
İşçiler 10 civarı alıyorsa sağlıkçıların grev yapması çok normal
Evet normal bazı doktorların maaşından düşün maaş alan doktorlar hemşireler var bu son zamlarda düşük kaldirlar
200k demedim 20k dedim
Olsun olan var olmayan var
Verme versen bile resmi bir belge hazırlat
Ne kadar sadik birisi olduğuna göre değişir
Samimi arkadaşınsa güveniyorsan ver
arkadaşınsa verme, dostunsa ver..
Bu devirde dost ne arar usta
Banada versene
Verme
Verme
Sanırım vermeyeceğim
Trol
Neden trol
Pişman olursun.
Verin