Büyüyünce neyi fark etiniz?

Ben dünyanın erkekler için yaratıldığını düşünüyorum artık büyüdükçe erkeklerin gerçek yüzünü görüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Birde şunu fark etim hep genç yakışıklı erkekle olurum çünkü zaten bir gün aldatacak bence. Büyük olgun değer verir saçmalığına da inanmayın sakın bu tuzağa düşmeyin kukla gibi oynatırlar sizi normal değildir kendilerinden yaşça küçük kız istemeleri. Şunu da fark etim çok saf ataerkil topluma uyan kadın var onlar olmasa şimdi öyle kötü kadını hizmetçi obje gören olmazdı. Anne olmayı her kadına layik görmezler utanmadan birde. Kadın ne yapsa laf bu dünyada
Büyüyünce neyi fark etiniz?
Cevapla