Eşinin parasını yemek mi baba parasını yemek mi daha utandırıcı?

Eş parası yemek mi baba parası yemek mi daha utandırıcı sizce? Şahsen ben eşinin parasını yiyerek yaşayanları görünce tiksiniyorum hele ki yeni neslin hadi eski nesil okumamış ya da zorla evlendirilmişte yeni nesile çok pozitif bakamıyorum. Tabiki herkesin hayat hikayesi farklıdır. Baba parası konusuna negatif bakmıyorum her insan tabiki kendi parasıyla geçinmesi en iyisidir fakat bazen psikolojik bazen şanstan dolayı daha geç aileden kopabiliriz en nihayetinde Amerika gibi bir devlette yok arkamızda o yüzden baba parasına çok negatif yaklaşmıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Eşinin parasını yemek mi baba parasını yemek mi daha utandırıcı?
Cevapla