Evde iki British kızım var malum mama fiyatları aldı başını gidiyor. Aç mı kalsın bu bebeler 😐
Hem kaliteli hem de içeriği temiz mama önerileriniz var mı?
#okyanus
Hem kaliteli hem de içeriği temiz mama önerileriniz var mı?
#okyanus
Markasını bilmiyorum. Encoy olabilir hatırlamıyorum net. Önceden paket paket alırdı babam ama şimdi açık alıyor. Poşet poşet 😂 evde kedi yok kapının önüne döküyoruz. Kim gelirse yiyor. Bugün kuş gördüm mamaların yanında 😂 kar kapadı yolları kediler gelemedi. Kuşlara kaldı yemler 😂
Sokak kedilerine bende hangisi ucuzsa onu alıyorum özellikle karlı soğuk günlerde onları da ihmal etmemek lazım
Mito tavuklu alıyorum ben 15kg 300₺ civarında (280-290) gayet de memnunum çok önceden ProPlan, Purina vb çok kaliteli olanı da denedim daha ucuz olanı da denedim yemediler (5 evde, 2 sokakta) Mito seviyorlar benimkiler. Şimdiye kadar bi zararını da görmedim
Cevap
11Cevap
Hills kullanıyorum ben British oğluma. Paşam başka bir mama yemiyor 🤦🏻♀️
Benimde gönlüm hilss kuzu etliden yana ama emin olamadım içerği temiz mi acaba ve kanatlı hayvan eti de içeriyor mu
Ben balıklı olanı kullanıyorum. Tavuklu olanı pek beğenmedi, balıklıyı daha çok beğendi. İçeriği hakkında pek fikrim yok açıkçası 🤦🏻♀️
Proplan kullanıyorum. Başka bir marka yemiyor benimki maalesef.
Peki tahıl içeriyor mu bi bilgin var mı ben nd tahılsız kullanıyordum ama uçtu fiyatları 😐
Net bilmiyorum ama tahıl içermiyor galiba.
Ya sorma hepsi çok arttı. Bizimki Proplandan aşağı yemiyor bir de. Sanki İngiltere Prensi namıssız. Napacam bilmiyorum 😂
Bir kere kaliteli yedirdiğin zaman daha kötüsünü kabul etmiyorlar bir daha.
10 kg nd mama 1300 TL olmuş en son 850 gibi bi fiyata almıştım sanırım
Bende ucuz ve kaliteli mama arıyorum gönlüm hilss ten yana gibi ama proplan da aklımda 😅
Nd mama almadım hiç. Bizimkine yedirsem evi barkı sattırır bana. Proplanı seviyorlar genelde. Al kurtul.
Ben yaş mamadan kurtarmaya çalışıyorum. Beni yiyecek manyak yakında. Şimdi de yaş mamadan başka bir şey yemiyor. Kuru mamaya tenezzül etmiyor beyefendi. Sinirlendim yine durduk yere bak...
Küçük kedimiz rengi beyaz o biraz hassas hatta eve gelen hediye çiçekten mantar oldu zor geçti ve tavuk ürünleri yaş mama vs vermiyoruz ona beyaz kediler sanırım bi tık daha hassas oluyor yaş mama için delirseler de bi süre daha almıyoruz
Ton balığı falan diyeceğim de hassas ise yanlış bilgilendirme yapmak istemem. Yorumsuzum şu an -_-
Ama ısır benim için onu bi kere 😂
Sizin kediniz cins kedi bide her mamayı yemez bunlar bildiğim kadarıyla. Ben purina alıyorum
Evet yemiyorlar maalesef
Var temizmama sitesinden mama alıyoruz. 1 yıldır kullanıyorum herhangi bir sorun yok çok şükür. BonaCibo Adult Cat Light-Sterilised Kısır Maması
Sokakta mama koyan kişilerin mamalarını çal kendi kendine ver yesin
royal kullanıyorum ama hillse geçicez tekrar
Hilss kuzu etli düşünüyorum bende daha önce kullandınız mı
Evde balık ve kuş türü dışındaki havaların tutulmasına karşıyım
Evde kedimiz var hangi mama indirime girerse onu alıyoruz çok pahalı olmuş kedi mamaları
Royal canin kullanıyorum ben
7-8 yıllık petshopçuyum detaylı alayım soruyu
Brekkies veya mito alıyorum
Proplan
Açık mama alıyorum 45 liraya tavuklu
Tavuklu ürünler vermiyorum küçük kıza yaramıyor biraz hassas 😑
Diyet mamalar olabilir onları dene petshopcuya danış
Hangisi indirime girerse onu😄
Olmaz , onlar birer gurme hanımefendiler yemezler hepsini 😑
Deryaaaaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?