Ülkemizde ‘Beslenme Götürmek’ neden sadece ilk okulda var?

Fransada üniversitede kantinde öğrenciler için fırın var evden götürdüklerini ısıtıp, kantinden hiçbir şey almadan yiyor herkes, isteyen kantinden de alıyor ama nadir alıyorlar. Para çarçur edilmiyor. Biz ülkecek bu yüzden kalkınamıyoruz. Çünkü aşağılık kompleksimiz var, böyle bir şey görsek hemen ezik der fakir deriz. Keşke Mustafa Kemal ölmeseydi...
Ülkemizde ‘Beslenme Götürmek’ neden sadece ilk okulda var?
Cevapla