Saygı çerçevesinde cevaplarsak güzel olur.
Malum herkesin hür bir iradesi var
Malum herkesin hür bir iradesi var
Ben bir müslümanım. Müslüman olma sebebimde araştırdığım zaman iyi bir insan olmamı sağlayan bir din olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda mantıklı da geliyor çünkü belli bir kapasitemiz var daha fazla ekstra sorulara cevap veremiyor olmamız mantıklı bence. Mesela Allah neye benziyor diye düşününce öylesine mükemmel bir yaratıcının neye benzediğini, varolup olmadığını sorgulayacak kadar ne zekiyiz ne de kapasitemiz bu duruma el veriyor diye düşünüyorum.
Cevap
5Cevap
İslam, bir aralar dini şüphelere düşmüştüm ve dinleri araştırmıştım ve yine İslam dinini benimsedim.
Arayıp tekrar bulmak daha sıkı bağlamıştır
Tabii
Ateistim. Olmamak için hiçbir neden görmüyorum.
Ne zaman nasıl karar verdin sende faydası dediğin şeyler var mı?
Teşekkürler mesaj hakkın geldiğinde sohbet etmek isterim
Agnostik, sebebi inanma hissimin olmaması
Yanıtın için teşekkürler :)
Manası ``bilinemezci`` peki ne zaman karar verdin?
Anladım peki sende faydası dediğin şeyler oldu mu
Küçükken öğrendik iyimi öğrenmişiz
dinlere inanmıyorum
okudum araştırdım düşündüm
Dinlere inanmıyorum çünkü kuranı türkçe okudum.
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?