Aile & Toplum Uykusu olup uyumayan, kendine eziyet eden var mı? Snowflakee0 Takip Et Yoda Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Evet buyrun benim 😂😂 Güncellemeler+1 yıl Tek deli ben değilmişim buna sevindim hsbdbsbdbs Uykusu olup uyumayan, kendine eziyet eden var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
priashairp Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl uykum olmadığından değil de mal olduğum için uyumuyorum 1 1 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Agaa deme öyle ya Yorumla
KarlarPrensiBati Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 50% +1 yıl Duvar tavan ikilemindeyim 1 2 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Ve hayatı sorgulayış... Yorumla KarlarPrensiBati +1 yıl Hayatı degil kendimi Yorumla
biznlhn Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Gözümun teki kapandı diğeri kapanmak üzere uyumamak için kendime iskence ediyorum resmen 😂 2 0 Yorumla
kraliceolcam Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl ben varım ama yatsam uyuyamam o yüzden devam ediyorum 1 0 Yorumla
aloneenolaa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yatıpta uyuyamıyanlar noluyo 1 0 Yorumla
Sinyal_Yok Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı. Uyursan zaman boşa gidecek gibi oluyor 1 0 Yorumla
Nostalji1 Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl Kendini yalnız hissetme.. bizde öyleyiz 1 2 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Çok sevindim Yorumla Nostalji1 +1 yıl Tamam yatabilirsin artık😊 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Benim azcık geliyo😅 1 59 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Geri çevir gelmesin hwhshwn Yorumla s Taciiiii +1 yıl Nie dkdkdjsjs Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Benden önce uyumak yasak hsbxbsb Yorumla s Taciiiii +1 yıl Sen kaçta uyuycan snsnsja Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Şarjım ne zaman biterse 😂😂😂 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Çık dısarı kardan adam yap bari😂 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Tek mi yapicam keyfi çıkmaz öyle Yorumla s Taciiiii +1 yıl Eved tek yap dndjdbdb alovera gelmez mi çağırsan dndnd Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hwhdhshdhshs o uyudu da öyle dedigini görmesinnn😂😂😂 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Bıçak çekcek diil ya bir şey olmaz 😂😂 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ndjdjdjd git camına kartopu att Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Güzellik uykusunda o şu an kıyamam ben uyandırmaya Yorumla s Taciiiii +1 yıl O zamann Git yanına kıvrıl siz evli sayılırsınız dndndjd Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hahshahshw evet tapusu ben dee Yorumla s Taciiiii +1 yıl Arsa tapu mu kat mülkiyeti mi mzksnss Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Alovera tapusu habdbsbxhs Yorumla s Taciiiii +1 yıl hava soğuk ya dısarı çok çıkarma bozulur çürür kddkdjdhsj Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Yok aaa bu havada ne dışarı çıkarması evde duruyor Yorumla s Taciiiii +1 yıl Heh iyi yapıyo zaten çok souk ona iyi gelmez o sıcak hava bitkisiz Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Bu arada balkonumda bir sürü var he habsvahsh Yorumla s Taciiiii +1 yıl Sevdanı göstermekte üstüne yok Bizim balkonda da var bu arada Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Tabi bizim sevdamız ezelden beri var ne sandın hsbdbwbd Yorumla s Taciiiii +1 yıl Hdhdhdhdhss işte sevda diye buna derim benimki de ramizden beri var Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Ooo bendensiiinnn Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ne sandıınnn😎😎 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Yeğeeennn 😎😎 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Arafa açar sahnelerini izlerim youtubedan 😎 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl 61. Bölüme bak efkarlan o zaman Yorumla s Taciiiii +1 yıl Bugün cengizin ölümüne bakmıştım Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Ay bak sinirlerim bozulduu pis adam Yorumla s Taciiiii +1 yıl Tam karaktersiz😡😡 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Aynen öyle piiisss Yorumla s Taciiiii +1 yıl Keşke daha çok dayak yeseydi Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Git biraz da sen döv ayıpsın yaa Yorumla s Taciiiii +1 yıl İyi dedin ama üşenirim ben Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hqhshahshahs benim üşengeçlik seviyesi Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ben daha beterim inan😂 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hayir kapisirim bu konuda Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ben de kapısırdım ama üşendim Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hahshwhs oha Yorumla s Taciiiii +1 yıl Demiştim smsnsne svs Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Abarttt Yorumla s Taciiiii +1 yıl Abartmaya bile üşenen biritim ben aaa ne abartması Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Tabi canım tabi hwbdbshdjd Yorumla s Taciiiii +1 yıl Hadi hadi kaybettin sksnsbsbs Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Tamam tamam kaybettim hwbdbsnx Yorumla s Taciiiii +1 yıl Aaa kabullendi hdjdjdjhd Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Doğruya doğru 😂😂😂 Yorumla s Taciiiii +1 yıl Aloverayla fa kavgalarınız çok sürmüyordur hdjdjdjhd😂 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Hiç kavga etmedik ki neden edelim aaa Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ne ka dan da uyumlusunuz siiizzz Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Tabeee biz herkes gibi değiliz, farkımız var 😎😎 Yorumla s Taciiiii +1 yıl İmrendim 😎😎 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Ben de bu saatte kadar dayandigin için sana imrendim hwbdhshdhs Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ben alıskınım djdjsjshs😎 Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Eferim eferim Yorumla s Taciiiii +1 yıl Yaa ne demezsin keşke uyusam Yorumla Snowflakee0 +1 yıl Senden önce uyumuşum habshshs Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ben de yeni uyandım dnndjxj Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı. Uykum yok 1 0 Yorumla
Üyeliğimgizli Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 63% +1 yıl Evet ben 1 1 Yorumla Nostalji1 +1 yıl Neden bu eziyet Yorumla
NiYaZiCaNvErDi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ben 😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
uykum olmadığından değil de mal olduğum için uyumuyorum
Agaa deme öyle ya
Duvar tavan ikilemindeyim
Ve hayatı sorgulayış...
Hayatı degil kendimi
Gözümun teki kapandı diğeri kapanmak üzere uyumamak için kendime iskence ediyorum resmen 😂
ben varım ama yatsam uyuyamam o yüzden devam ediyorum
Yatıpta uyuyamıyanlar noluyo
Eziyetsiz gün olmaz bizde 😅
Uyursan zaman boşa gidecek gibi oluyor
Kendini yalnız hissetme.. bizde öyleyiz
Çok sevindim
Tamam yatabilirsin artık😊
Benim azcık geliyo😅
Geri çevir gelmesin hwhshwn
Nie dkdkdjsjs
Benden önce uyumak yasak hsbxbsb
Sen kaçta uyuycan snsnsja
Şarjım ne zaman biterse 😂😂😂
Çık dısarı kardan adam yap bari😂
Tek mi yapicam keyfi çıkmaz öyle
Eved tek yap dndjdbdb alovera gelmez mi çağırsan dndnd
Hwhdhshdhshs o uyudu da öyle dedigini görmesinnn😂😂😂
Bıçak çekcek diil ya bir şey olmaz 😂😂
Ndjdjdjd git camına kartopu att
Güzellik uykusunda o şu an kıyamam ben uyandırmaya
O zamann Git yanına kıvrıl siz evli sayılırsınız dndndjd
Hahshahshw evet tapusu ben dee
Arsa tapu mu kat mülkiyeti mi mzksnss
Alovera tapusu habdbsbxhs
hava soğuk ya dısarı çok çıkarma bozulur çürür kddkdjdhsj
Yok aaa bu havada ne dışarı çıkarması evde duruyor
Heh iyi yapıyo zaten çok souk ona iyi gelmez o sıcak hava bitkisiz
Bu arada balkonumda bir sürü var he habsvahsh
Sevdanı göstermekte üstüne yok
Bizim balkonda da var bu arada
Tabi bizim sevdamız ezelden beri var ne sandın hsbdbwbd
Hdhdhdhdhss işte sevda diye buna derim benimki de ramizden beri var
Ooo bendensiiinnn
Ne sandıınnn😎😎
Yeğeeennn 😎😎
Arafa açar sahnelerini izlerim youtubedan 😎
61. Bölüme bak efkarlan o zaman
Bugün cengizin ölümüne bakmıştım
Ay bak sinirlerim bozulduu pis adam
Tam karaktersiz😡😡
Aynen öyle piiisss
Keşke daha çok dayak yeseydi
Git biraz da sen döv ayıpsın yaa
İyi dedin ama üşenirim ben
Hqhshahshahs benim üşengeçlik seviyesi
Ben daha beterim inan😂
Hayir kapisirim bu konuda
Ben de kapısırdım ama üşendim
Hahshwhs oha
Demiştim smsnsne svs
Abarttt
Abartmaya bile üşenen biritim ben aaa ne abartması
Tabi canım tabi hwbdbshdjd
Hadi hadi kaybettin sksnsbsbs
Tamam tamam kaybettim hwbdbsnx
Aaa kabullendi hdjdjdjhd
Doğruya doğru 😂😂😂
Aloverayla fa kavgalarınız çok sürmüyordur hdjdjdjhd😂
Hiç kavga etmedik ki neden edelim aaa
Ne ka dan da uyumlusunuz siiizzz
Tabeee biz herkes gibi değiliz, farkımız var 😎😎
İmrendim 😎😎
Ben de bu saatte kadar dayandigin için sana imrendim hwbdhshdhs
Ben alıskınım djdjsjshs😎
Eferim eferim
Yaa ne demezsin keşke uyusam
Senden önce uyumuşum habshshs
Ben de yeni uyandım dnndjxj
Ah evet ben
Kulaklarım çınladı
Uykum yok
Pek uyumuyorum
Evet ben
Neden bu eziyet
ben 👆😂😂
Ben 😂
Uykum yok
Benim 🤫
Az önce uyandım