AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sehir dedin de aklima hayaler şehir filmi geldi gidip izliym. sagolasin. Sehir yakmak çok zalimce, yorumsuz
😅 yakacak halim yok zaten, nefretimi tarif etmeye çalıştım sadece
Benzinin fiyatından haberin var mı
Değer bence
O zaman Doğu bölgesini komple yakmalı
Olabilir, Adana yansın da
Yansın ama kebapları kim yapacak
Ya başlarım Adana'nın kebabına.. Tiksindim artık yiyemiyorum bile
Bici bici
Yapma midem bulanıyo😅
Adana'nın neyi var harbi
Adana'da mı yaşıyosun yoksa meraktan mı soruyosun
Sevdiğim var orada
Ya enteresan enteresan tipler var kardeşim, tuhaf tuhaf mahalleler.. Şehre girer girmez huzursuz oluyosun
Yemek yiyosun, ne yediğin belli değil
En lüks kafelere gidiyosun kaçak çay getiriyorlar
Valla haklisindir da yemin ederim kızı unutmaya çalışıyorum bak kafam dağılsın falan diye burada takılıyorum sen soru sormuşsun tesadüf mü bu yoksa kader mi bilemiyorum
Tesadüf diyip geç kardeşim boş ver, kader diyip de saçma sapan yerlere bağlama olayı pişman olursun sonra 😅
Kanka heryerde de çıkmaz be tesadüfünde bı sınırı olsun artık lütfen
Adana popüler bi şehir sonuçta, karşına çıkması normal.. Çok da şey yapma bence
Biz ayrılınca mi popüler oldu mk yeri neyse iyi geceler
42 iptal
Evet Konya da yok edilmesi gereken şehirlerden biri ama birkaç ay önce güzel bi anım oldu orada, o yüzden öncelik vermiyorum 😅
Senin anının hatrına yakmayayım demeyi isterdim ama diyemiycem kb
Ya o nasıl bi cümleye giriş öyle, küfrediyosun sandım noluyo dedim bi an😅yok ben de demiyorum zaten
💣💥
Bomba yok yalnız, benzin kullanıyoruz.. Lütfen
Gonya kaçtı?
😅😅😅
Niye be adananın neyi var
Sabaha kadar vaktimin olduğu bi gün cevap vermem lazım buna.. Nesi yok ki
İşte sende dediğin gibi her şey var diğer illerde bişey yok
Valla en az 15 farklı şehir gördüm, en kötüsü burası
İyi peki madem sana beğendiremicez belli oldu
Yok öyle bi ihtimal, size şehrinizle mutluluklar
Benim şehrim değil ki 😀
Hmm.. Adana'yı sadece Çukurova'dan ibaret olarak kabul edersen fena bi şehir değil
Sen nerelisin
Erzurumluyum ama 10 yıldır dışarılardayım
Oo yakınız bende erzincN
Hmm yarı hemşehri sayılırız
Aynen öyle yarımca
Ama dediğim gibi 10 yıldır farklı yerlerdeyim, maalesef bi süre Adana'da olucam
Böyle düşünürsen hiç haz alamassın oranında vardır elbet güzel yönleri sen kötülere denk gelmişsin
Çukurova ve kızları güzel Adana'nın evet ama onun dışında 👎Biraz da yaptığım iş dolayısıyla buradan nefret ettim sanırım, bütün bölgelerinde çalışıyoruz maalesef, öyle pis yerler gördüm ki artık Adana denince bile midem bulanıyo, sinirleniyorum, psikolojim alt üst oluyo
Pis derken
Pis derken?
Terörist mahalleleri mi dersin, hapçıların kol gezdiği mahalleler mi dersin, bacak kadar çocukların sen orada çalışırken gelip elektriği vermezseniz trafoyu yakarım dedikleri mahalleler mi dersin, çöplüğe dönmüş mahalleler mi dersin yoksa o belgesellerde falan gördüğün geri kalmış Ortadoğu ülkelerinden bi kesit sunan çöplüğe dönmüş mahalleler mi dersin?
Çöplüğe dönmüş mahalleler demiş miydim
Madem neden sevmediğimi merak ettin biraz daha detay vereyim, ya yemeklerini ovuyolar buranın, yediğim en kötü yemekler burada, ne yediğin belli değil, aç kalıyorum ben burada.. En lüks kafeye gidiyosun çay istiyosun kaçak çay getiriyorlar, çay içemiyorum ben burada ya, çay!!
İnsanlar birine sataşmak için bahane arıyorlar resmen, otogara gidiyosun zaten lanet ediyosun ya.. Ben bu kadar laftan anlamaz satıcıların olduğu başka bi yer görmedim, utanmasalar böbreğini alacaklar adamın..
Havası zaten rezalet, sıcaktan benden vücudun yapış yapış oluyo
Ya ben nesini seveyim buranın Allah aşkına?
Ooo bi erzurumlu çay içemiyorsa olay vardır hemde kıtlama çay 😀 ama harbi fenaymış nereye düşmüşsün sen öyle
Ya bi gün delirip dalicam birine sonra al başına belayı.. Tabii ki çay önemli ama yemekler de cidden çok kötü ya.. Sana ne kadar anlatsam az kalır emin ol.. Adana'yı birazcık sevebilmen için Çukurova dışına çıkmaman lazım, onun dışında bana Adana'yı öven insanı dinlemem bile..
Ama çok övüyolar yemeklerini anlata anlata bitiremiyorlar hepsi yalan mı?
Adanalılar biraz çingen gibiler nasıl desem böyle çirkef gibi ama daha önce hiç gitmedim
Ya o insanların nasıl bi damak zevki var cidden anlamıyorum, midem bulanıyo benim buranın yemeklerinden, kebabindan.. Daha önce hiç gitmedin madem niye biliyomuş gibi konuşuyosun ya😅
Ya ne biliyim çok kötüledin bizde varsır ya hep bi mağduru koruma psikolojisi ona büründüm 😀
Allah'ım yarabbim ya😅😅Her şeyi var nesini beğenmiyosun diyo😅Ben de Adana'da yaşıyosun ya da yasamissin sandım
Hayır yaşamıyorum bütün memleket bizim 😅
Misak-ı Milli sınırları içindeki her yer memleketim diyosun 😅Nerede yaşıyosun peki Erzincan'da mı
Hayır yurt dışı 😀
Tahmin etmeliydim.. Türkiye jennet jennet😅
Yok ya cennetimi kaldı
Yurtdışında yaşayanlar burada yaşayanlara öyle diyolar ya genelde.. Madem öyle diyolar gelsin yaşasınlar da görsünler... Neyse
Gelmezler asla hangi kafayla öyle diyorlar inan bende anlamıyorum parti severlikle alakalı olduğunu düşünüyorum
Benim de onları sevesim var da neyse
Yalova ve Eskişehir
46 tabiki
Hiç gitmedim ama pek sevilmiyo orası da
Maraşın neyi sevilcek bi dondurması var