Oto sanayideki insanlar niye uğuşuk?

Sizin orayı bilmem ama bizim buradaki oto tamircileri bakımcıları çok mutsuz ve uğuşuk sanki köle gibiler ve zorla iş yaptırıyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi kötü hissediyorum sanki zorla yaptırıyormuş gibi
Oto sanayideki insanlar niye uğuşuk?
Cevapla