Günümüz yokluğunda 2+1 eve sahip isen ve kardeş sayın fazla ise, sen oraya her yaştan, her insanı bile sığdırırsın. İmkan olsa herkes ayrı odada kalsın ama imkan yoksa ne yapacaksın ki, mecbur. Sadece olabildiğince dikkat etmekte yarar var, 15 yaş sonrası için özellikle.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evimiz 3+1 bir oda misafir odası bir oda çocuk odası diğeri zaten yatak odası bazen benim veya eşimin ailesi kalıyor o zaman misafir odasında yatıyorlar salondaki koltuklar yatak olabiliyor kararsız kaldım misafir odasını bozup bebek odasımı yapsam yoksa iki çocuk aynı odadamı kalsa oğlum 3 yaşında 6 aylık hamileyim bilemedim.