Savaş hiçbir zaman onayladığım bir şey olmadı...
Savaşırım
Başka bir ülkeye sığınırım hayatta kalmaya çalışırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Savasirdim ama kimseyi oldurmezdim son çare kedimi ya da başkalarını kurtarmak için olabilirdi belkide ama savaşın neden dolayı neden olduğu önemli aman savaşlar olmasın ya zaten dünya yeteri kadar bozulmuş birde savaşlarla etrafı kirletip can almasınlar.🌸
Balistik migferimi takarım balistik Çelik yeleğimi giyerim 6 şarjörümü yerleştiririm balistik gözlüğümü takarım sağa beylik tabancam ziganayı takarım sola kasaruramı takar kamufulajımı giyer Türk peçimi takar mpt 76 mı kuşanır bismillah der son nefesime ve canımın son anına kanımın son damlasına kadar aslanlar gibi gögüs gögüse çarpışırım geldiğince
savaşmanın alternatifi kaçmakmı arkadaş bu nasıl bi ifade...
dangalağın biri kalkıp kendi keyfiyetine göre savaşa sebep olunca savaşmak vatan millet meselesi mi oluyor ve alternatifi kaçmak mı oluyor.. bu ciddi bir konu bunu KizlarSoruyor pencerelerinde harcamayalım
Şıklarda kaçmak değil sığınırım ifadesi var. Çok sinirini bozduysa üç noktaya tıkla ve bildir KS ekiplerine. ya da burada boş bir şekilde fikir beyan etme.
şu an zaten bir savaş var, savaşın artık topla tüfekle olmadığını anladığımızda çok geç olacak, yerli ve millli bir duruş düşmanla cephede savaşmaktan daha etkili bu çağda, yerli ve milli olmadan ben cephede savaşırım diyenlere yazıklar olsun
Cevap
24Cevap
Hemen atm lere koşarım sonra markette yağ makarna un su falan stok yaparim aracımı deposunu Fuller bı kaç varilde mozat depolarim. Ülkenin cengaverleri var nasılsa ben saklanmayi yeğlerim her şey bitincede çıkar cepheden cepheye koşmuş savaş kahramanu gibi bahsederim. Aksini kim soyliycek sanki sağ kalan mi
Dürüst olnak gerekirse ben başka bir ülkeye sığınırım hayatta kalmaya çalışırım çünkü savaştan çok korkuyorum barış gelsin istiyorum
Tarih boyunca ülkesini savunan bir millet olduk. Korkup kaçmadık.
Tabii ki ülkeyi savunmak için gayret ederim.
Kimse Atamizin bize biraktigi bu ulkeye saldiramaz Uzanan dillerini sokerim onlarin
Atamız hakkında güçlü sözlerimiz hep var olsun...
Ancak düşman bizden korkacaksa sözümüzden değil, gücümüzden korkar
Vatanımı terk etmem tıpkı kurtuluş savaşında olduğu gibi.
Daha savaş çıkmadan millet kaçma derdinde. Savaş çıksa ülkenin yarısı gider
Savaşırız ben türk olarak kimsenin kaçacağını sanmıyorum
Savaşmam diyenlerin bir çoğu açık fikirli bence lakin savaşırım diyenlerin çoğu da savaş olsun savaşır mı şüpheli
Bu baska ulkeye siginirim diyenler hep suriyelilere laf edenler
verecek bir canımız var. neden Allah yolunda olmasınki.
Sogana, samana satan %23 bir kesim var, kesinlikle kacar, hatta yunanla savassak yunanlarin, fransaya karsi savassak onlarin tarafina gecerler, böyle vatanseverler
İstesem bu ekonomik durumdan da kaçarım ama savaşmak yaşamaya değer bir hayat olurdu
Askerliğini Çatışmalarda geçirmiş birinin kaçacağını sanmıyorum :D
Savaşmam beni ilgilendirmez banane am1ına koyim sence bu ülke için savaşmaya değer mi
Taaak topukk ksksksks
Fazla dürüstsünüz hanımefendi :D
Kaçarım niye savaşayim 🙄
Birde kadinlara korkak diyorsunuz
Sizsiniz korkak
Silah kullanmasını bilmediğim için başka seçeneğim yok
kaçmam hiçbir konuda kaç kaç bir yere kadar adam gibi savaşırım en iyi ihtimallede şehit olurum
Şimdi kimle savaştığımıza bağlı.. şaka şaka, savaş türk'ün düğünüdür.
Savaşırım tabii bu ülke kolay kazanılmadı!
Kim için savastigima bağlı
Kaçarım 🙄
RUN!!
Kaçarım savaşmam
Yok kacmam
Vatan sana canım feda
kacarim bu mal toplum icin olmem
Savaşırız tabi
kaçarımm
Zaten savaştayiz
Savaşırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?