Aile & Toplum Tamda şu an size ne iyi gelirdi? SadeTurkKahvesi00 Takip Et Guru Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Güzel bir gün içinde olabilir içinde bulunduğun meddah durum içinde olabilir Tamda şu an size ne iyi gelirdi? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Dinlenmiş uyanmak iyi gelirdi , bir de üşümüyor olmak 2 0 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Sabaha 6'ya kadar dizi izledim, başım dehşet ağrıyor. Sessiz karanlık bir ortamda uykuya ihtiyacım var. 😄 1 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bitter çikolata, ve yanimda yok. Krizdeyim 🥺 1 0 Yorumla
ErotikAdam Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl bir dag köyünde soba üzerinde demlenen çay ve birazda kestane pencere kenarından dogayı izlemek 0 0 Yorumla
leylosscan Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Yakisikli bi beyle kahve 2 2 Yorumla leylosscan +1 yıl @Aleynaalcevic teşekkür şekerim Yorumla Aleynaalcevic +1 yıl Rica ederim Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Işınlanabilmek şu an bana aşırı iyi gelirdi. 2 0 Yorumla
FunnySunny Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Türk kahvesi zaten içiyorum şu an kdjds 1 0 Yorumla
GüvenilirBirBey Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Güzel bir kahvaltı. Hazırlıyorum :) 1 1 Yorumla SadeTurkKahvesi00 +1 yıl Afiyetto Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Gezmek.. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Dinlenmiş uyanmak iyi gelirdi , bir de üşümüyor olmak
Sabaha 6'ya kadar dizi izledim, başım dehşet ağrıyor.
Sessiz karanlık bir ortamda uykuya ihtiyacım var. 😄
Bitter çikolata, ve yanimda yok. Krizdeyim 🥺
bir dag köyünde soba üzerinde demlenen çay ve birazda kestane pencere kenarından dogayı izlemek
Yakisikli bi beyle kahve
@Aleynaalcevic teşekkür şekerim
Rica ederim
Işınlanabilmek şu an bana aşırı iyi gelirdi.
Türk kahvesi zaten içiyorum şu an kdjds
Güzel bir kahvaltı. Hazırlıyorum :)
Afiyetto
Gezmek..
Müzik dinlemek
Biraz uyumak
Oyun oynamak belki
Uyumak kesinlikle..