Şarkıyı dinlerken dank etti cidden ben hiç bir bahar mutlu olmadım 🥳🥳 ya siz
Ondanmis megerse bu baharları sevmeme sebebim... Ağustos benim ayim galiba
Nisan
Benim doğum günüm eşimin doğum günü polis haftası ulusal egemenlik çocuk bayramı
Bir de peygamberimiz Sav. Doğum günü
Nisanı ayrı severim 😂😂
Öyle olmuş😂
Elbette var Nisan çok güzel başlamıştı her şey mükemmeldi ilk baharın habercisi gibi çok güzeldi çok ulaşılmaztı var ya çok mükemmeldi daha sonra Mayıs’ın 20’sine kadar her şey o kadar iyiydi ki çok güzeldi ya böyle var ya o kadar mutluydum ki bazen bu kadar mutluluk beni korkutuyor biliyor musun daha sonra yavaş yavaş doğum günümden sonra 23 Mayıs‘tan sonra her şey çok kötü olmaya başladı gittikçe daha kötü oldu gittikçe daha kötü oldu artık önüne geçemedim sonra Haziran artık yavaş yavaş benim için bir çöküştü Temmuz aynı şekil Ağustos zaten benim bitti şimdi ya ben bu zamanlar var ya çok aşırı kötüydüm günlerce aynı kıyafeti giyiyorum mesela ama ben bunun farkında değildim artık ağlamak beni kesmiyordu böyle gitti hala da böyle bak mesela üstünden bir yıl geçti neredeyse hala da bıraktığın yerdeyim yani değişen bir şey yok keşke bir şeyler daha güzel olsaydı keşke benim hayattaki en büyük keşkemdır Önemli olan bazı şeyler değildi ya biz yanlış yerde yanlış zamanda tanıştık sonuçta mesela 18 ile 30 da aynıdır 25 ile 37 de aynıdır değil mi yanlış zamanda denk geldik bu kötü oldu işte neyse ya benim için 2021 çok özeldir hem hayatıma çok güzel şeyler aldım hem de hayatımdan çok güzel şeyleri uğurlamak zorunda kaldım içim kanaya kanaya
Teşekkür ederim bugüne Kadar aldığım en güzel en iyi görüştü.
Ağustos ayını bende çok seviyorum.
Çok güzel bir ay benim içinde.
Mucize dolu bir ay...
Ağustos ve yaz mevsimi diyorum.
Kışken yaz oldum Ağustos ayında.
Mart içimdeki deli fırtınanın en güzel ayı kış ayları kar ve karın olduğu her yer benim ayım kış sporları kayak paten kızak teleferik sucuk ekmek saleb
Cevap
14Cevap
Yani , bütün mevsimleri ayrı ayrı seviyorum.. yine de fazla sıcak olmayan , kapalı havaları daha çok seviyorum.
Kasım ı severım🤗🧡 böyle turumcumsu bi ay Sanki Kasım😂
Ağustos ayı ve yaz mevsimi tabii ki.
Doğum ayım benim ayımdır.
Yok maalesef...
Eylülü seviyorum.. Özel..
Çünkü ben aydınlattım dünyayı.. Dolayısıyla sonbahar da öyle..
İlkbaharı ve de sonbaharı ayrı severim...
Hayat ve ölüm gibiler...
Bununla da depresyona soktun yok öyle mevsim sjsjd
Eylülde doğduğum için sanırım ayrı bir önemi var benim için havanın pusluluğu ve baharın güzelliği de bunlara etken tabiki
İlkbahar, çiçekler açsın böcükler ötsün :D
Var erzurum dağlarına düşen ilk ay😂
Eylülde doğduğum için eylülü seviyorum.
Yaz=Ben. Haziran ya da Temmuz
Yaz ayları 🙂 en azından mutlu oluyorum 🙄
Eylül…
Ekim ayı.
Yaz mevsimi
maalesef yok
Temmuz ayı
Kafan güzelmiş
Buralar yanıyor 🔥 yaz demeyim
Yaz ayları :D
İlkbahar ve yaz
Yaz mevsimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?