Aile & Toplum Kötü günlerinizde yanınızda olan bir dostunuz var mı? sessiz49 Takip Et Xper 3 Yaş: 43 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Kötü günlerinizde yanınızda olan Bir dostunuz var mı yoksa kendinizi herkese kapatıyormusunuz Güncellemeler+1 yıl Heyyy Kötü günlerinizde yanınızda olan bir dostunuz var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Ben kapatıyorum kendimi ama güzel insanlar var etrafımda benim sessizliğimi bozmama yardımcı oluyorlar. 1 0 Yorumla
Papatyalı_hanım Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Bu günlerde aramız biraz bozuk olsa da evet var. Her şekilde yanımda olan bir dostum 🖤 1 0 Yorumla
mina15 Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 97% +1 yıl Arkadaşın çok olur, Zor günde yok olur, Sana vereceğim tek akıl Aklın varsa tek takıl. 1 0 Yorumla
Nickbulmakcokzormuş Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Herkese kapatıyorum kendimi. Kendi sorunlarımı kendim çözmek daha iyi hissettiriyor. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kapatırım. Sıkıntım özelse ve büyükse kimseyle paylasmam, kimseye de minnet eylemem.Kendim çözerim. 2 0 Yorumla
ALevLeriNiçinde58 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Var'dı.. Artık yoklar, yalnızım.İyi anımında kötü anımında tek yoldaşı kendim'im yine.. 0 0 Yorumla
Muutsuzmutlu Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl İyi günümde kötü günümde tek başımayım💪🏻 1 0 Yorumla
bekleyeninim Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 46% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı. Kapatamam. 1 1 Yorumla sessiz49 +1 yıl İyi yapıyorsun 😊 Yorumla
MuratQÖztürkQhpg Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 56% +1 yıl Yok hiç kimsem yok şu lanet dünya da yapa yanlızım 0 0 Yorumla
Snowflakee0 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 434 cevap paylaştı. Varr 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. dünya ile olan ilişkimi keserim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben kapatıyorum kendimi ama güzel insanlar var etrafımda benim sessizliğimi bozmama yardımcı oluyorlar.
Bu günlerde aramız biraz bozuk olsa da evet var. Her şekilde yanımda olan bir dostum 🖤
Arkadaşın çok olur, Zor günde yok olur, Sana vereceğim tek akıl Aklın varsa tek takıl.
Herkese kapatıyorum kendimi. Kendi sorunlarımı kendim çözmek daha iyi hissettiriyor.
Kapatırım. Sıkıntım özelse ve büyükse kimseyle paylasmam, kimseye de minnet eylemem.
Kendim çözerim.
Var'dı..
Artık yoklar, yalnızım.
İyi anımında kötü anımında tek yoldaşı kendim'im yine..
İyi günümde kötü günümde tek başımayım💪🏻
Dostum var her seyimi bilir
Var var dostlarımız vat
Kapatamam.
İyi yapıyorsun 😊
Yok hiç kimsem yok şu lanet dünya da yapa yanlızım
Vardı her şeyimdi ve onu üzdüm
Evet çok şükür var
Şükür var 🙏
Hayır
Var.
Varr
Var evet.
evet var..
dünya ile olan ilişkimi keserim
Yok.
Var evet
Cok sukur ki var