Sadece içimi dökmek istedim buna ihtiyacım var biliyormusunuz😔?

O kadar cok sıkıldım ki nefes alamıyorum evde herkese iyiyim kirmiyorum çünkü kırılmanin nasıl bir his olduğunu biliyorum uzemiyorum kimseyi bir köşeye çekilmiş sessiz bir şekilde sadece insanları dinliyorum neden bu kadar sessizsin diyorlar anlatamiyorum çünkü kimse beni anlamıyor kimse dinlemiyor böyle olsan güzel bir kizmisim aslında ama şu an cirkinsin seni görünce korkuyorum diyorlar kendimi sorguya çekiyorum ya diyorum ki ben gerçekten cirkinmiyim korkuncmu görünüyorum insanlar neden bu kadar kırıcı olabiliyor ben kimseyi kiramazken neden herkes beni kolayca kirabiliyor 😔
Sadece içimi dökmek istedim buna ihtiyacım var biliyormusunuz😔?
Cevapla