Haberleşelim deyip de yazmayan arkadaşa tepkiniz ne olurdu?

dun bi arkadaşım akşam napıyosun sordu, bi planım yok dedim. ozaman haberleşelim dedi tamam dedim hala yazmadı! acaba benden mi beklemiş yaMayı... boyle birine tepkiniz ne olurdu yazarmıydınız?
Haberleşelim deyip de yazmayan arkadaşa tepkiniz ne olurdu?
Cevapla