Türkiye de neden evlilik kölesi sistemi var sizce?

Bekarsan seni insandan saymıyorlar seni dışlıyorlar sanki toplum yönetim hiç bir sosyal yardım maaş gıda nakdi yardımı hiç bir şey verilmiyor illa diyor evlen öyle veririz yahu eşit davransa bekar insan değil mi evli tek mi aç nasıl ülkede yaşıyoruz kardeşim insanlara sürekli dayatıyorlar evlilik 5 çocuk vaadi çöl sahrası gibi Afrika ülkesi olacağız Vakıfı arıyorum bekarsın vermiyoruz diyor ancak evli olsan lafına getiriyorlar nedir böyle ben evlenmek zorunda mıyım Araplar gibi 5 çocuk yapayım neden bu evlilik çocuk yapma kafası neden ülke zaten battı ne yapmaya çalışıyorlar birde bunları dinleyen var çok yazık çok
Türkiye de neden evlilik kölesi sistemi var sizce?
Cevapla