Azeri kızlarımı yoksa Ukrayn kızlarımı
bu arada kendimde Azerbaycanliyim?
bu arada kendimde Azerbaycanliyim?
Azeri asıllı Ukraynalı veya Ukrayna asıllı Azeri ise ne olacak peki?
Neden seçenekler bu kadar ve niye tercih yapmak zorundayız. Kalp bu orada motada konar. Dünya'da katiline aşık insanlar bile olmuşken. Bir Aşk için Krallar tahtını bile bırakmışken. Anlamsız bir tercih meselesi.
Cevap
16Cevap
İkisininde güzellikleri var Türk kızları ikisinden de güzel ama bakimi değiller
O kadınlar özellikle Rus Ukrayna vs öyle spor yapiyolarki tebrik etmek gerekiyor
Duruma göre. Hangi insan daha sevilesi ve dürüstse :)
Rus görüşlü değil.
Dinine, atasına bağlı ahlaklı olan azerbayancan kızları candır.
Ileride azerbaycanlı veya turkmen bir hatunla evlenecegim zaten bizim kızlar çok oynak
Ukrayna kizlari, azeri kizlari cok çıkarcı. Cok bencil oluyor
Anlayana kadar tektar tekrar oku. beni yorma 🤣🤣
Kişi De Doğal Güzellik Olduktan Sonra Ayrım Yapılmaz Sonuçta Hepimizi Allah Yarattı
-VESSELAM-
Azeri kızları çok tatlı güzeller
Azeri kızları güzel ve çiçek gibilerdir
Sende çok tatlı olduğun için ondan dedim
🌹❤️
İsminiz nedir
Nefes güzel isim hafendi burdaki yaşınız doğrumu 18
18 yaşındasınız iyi güzel nefes hanım
Okuyomusunuz çalışıyomusunuz nefes hanım
Lisemi ünimi okuyosun nefes hanım
Üni okuyosan son mu yoksa daha var mı
azerbaycanlılar kendine azeri denmesini istemezken sen bastıra bastıra ben azeriyim diyorsun. emin misin azerbaycanlı olduğuna
Ukrayna tercihim olurdu unutmaki nazda bir Azeri kızı
Naz mila yaz Google çıkardı biri sevmem Azeri kizlarinda iyisi vardır kotusude ama Ukrayna'nın kızları mavi gözlü sarışın daha çok göz zevkine hitap ediyor
Tabi ki Slav Ukraynalı kızlar, kim ne etsin azori sonradan gormişleri
Türkiye kızlarından memnunum gerenk yok
kardeş olarak severim ama sevgili olarak düşünemiyorum. genelleme yapmak istemem ama paraya ve gösterişe fazla düşkün bi kaç azeri kadınla karşılaştım hatta sanıırm tanıdığım azeri kızlarını hepsi öyleydi o yüzden psrtner olarak düşünmüyorum kardeş olarak severim
doğrudur bu benim şahsi görüşüm dediğim gibi genelleme yapmak yanlış olur. birde sanırım dil farkediyor. konuşma şekli bana biraz konik geliyor. misal özel bi an yaşarken azeri Türkçesiyle aslında çok güzel şeyler söyler * abana komik gelir. bu elimde olan bir şey değil. mesela bana azeri türkçesiyle romantik bir şey söylermisin
çok normal ondan bahsediyorum işte
bende konuşuyorum. ama sevgili olarak düşünmüyorum. garip bi durum değilki. bazı arkadaşlarımda çok seviyor buda onların görüşü.
Üzgünüm yahşi cazibe ama ukraynalı kızlar :(
Kız...
Türk kızları. d
Irak kızları daha güzel.
Ukrayna
Ukrayna
Turk kizlari tabiki
Her kiz güzeldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?