Kardeşimi sevemiyorum sanırım, neden böyleyim?

18 yaşındayım kucuk kardeşim var. Onu zorbaliyorum kötü davranıyorum ama yapmak istemiyorum. Babam çok zorbaliyor bizi annemi beni kardeşimi ben o öyle yapınca asla böyle birisi olmak istemiyorum diyordum ama şimdi kardeşime kötü davranıyorum yani kötü davranmak derken elimdeki oyuncağı alıyorum ağlatıyorum ya da sinir edip ağlatıyorum hakaret ediyorum küçük çocuğa annemde babamda hem bana hem ona öyle yapıyor kendimi kötü hissediyorum aynı onlara benzedim ben onlar gibi olmak istemiyorum. Ne yapacağım? Asla olmak istemediğim bir karakterdeyim. Hem bu konuda hem başka konularda ben böyle olamam diyorum ama tekrar aynı şeyleri yapıyorum. Ne olur bir şey söyleyin?
Kardeşimi sevemiyorum sanırım, neden böyleyim?
Cevapla