Selam.
Abim Cumhuriyet savcısı, 29 yaşında. Mesleğini yaparken aynı zamanda doktora yapmaya kalktı. Bak dedim, zorlanırsın dedim, dinlemedi. Şu an tez yazımının 3. yılında. Vaziyetin ciddiyetini size şöyle anlatayım: Dün yanına lojmana geldim, affedersiniz kitap/kâğıt yığılı olmayan bir tek tuvalet kalmış evin içinde. Dışarı çıkmıyor, geç yatıyor, tüm gün masa başında; hiç görmediğim kadar asabi. Arada frekansları karışıyo', bana atayım diye çöp verirken yanlışlıkla "Şunu kaleme götürsene" dedi ajdndjcöslx aslında eğleniyorum da ama hepten kayış boşa dönmeye başlamış, korkuttu beni. Bunu nasıl fabrika ayarlarına döndürebiliriz?
Abim Cumhuriyet savcısı, 29 yaşında. Mesleğini yaparken aynı zamanda doktora yapmaya kalktı. Bak dedim, zorlanırsın dedim, dinlemedi. Şu an tez yazımının 3. yılında. Vaziyetin ciddiyetini size şöyle anlatayım: Dün yanına lojmana geldim, affedersiniz kitap/kâğıt yığılı olmayan bir tek tuvalet kalmış evin içinde. Dışarı çıkmıyor, geç yatıyor, tüm gün masa başında; hiç görmediğim kadar asabi. Arada frekansları karışıyo', bana atayım diye çöp verirken yanlışlıkla "Şunu kaleme götürsene" dedi ajdndjcöslx aslında eğleniyorum da ama hepten kayış boşa dönmeye başlamış, korkuttu beni. Bunu nasıl fabrika ayarlarına döndürebiliriz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hırslarına yenik düşüp, hayatındaki bazı değerli şeyleri göremeyip, ileride pişman olacağı mesajını veren bir film izletebilirsin.
Filmi geçtim her zaman akşam haberleri izleyen, radyodan müzik dinleyen adam 2 gündür kumandaya dokunmadı. :(((
Üstüne soğuk su dök. O kafayı sıyırır yakında zaten
Döver ki ahajdnwksl zaten şımarıklıklar yapıyom arada, gidip odasının kapısına yumruk atıp kaçıyom sjsj işe yaramıyo.
Hahahha çok tatlısın. Sen gibi kardeş istiyom bende
Tatlı mı aa ilk defa biri böyle dedi, tanısan demezsin sjcjdk.
Ne güzel çalışıyor. Karışma.
Abi yok çalışmıyo, suratına bakınca mavi ekran veriyo, "fatal error" yazıyo alnında. Kariyer yapcam derken tırlatcak başımıza kalcak, ne bitmez okuma aşkıymış aw!
Olsun, bırak. Belki iyi bir yere gelir.
Akıl sağlığını yitirmeden teslim ederse tezini garanti Yargıtay üyeliğine seçilir ya da Bakanlık emrine verilir. Ülkede doktora yapmış 10'dan az savcı var, hepsi Yargıtay ya da Bakanlık'a alınmış zaten, yalnız hepsi de 40 yaş üstü sjcndkxmsl bizim slk gençliğini ziyan etmeye çok meraklı.
Gençlik zaten yaşanmıyor ki, neyini ziyan etsin. Ben hastane dışında dışarı çıkmıyorum. Para gidiyor
Wuu doktorsun mu sen?
Gerçi yaşın 20'ymiş, doktor mu olcan sen?
Istanblue visne peynir kueuyemis iki rus kadin
İki Rus kadını karıştırma şimdi de kuruyemişle düzelecekse yeminle gidip iki kilo çerez alcam bak birazdan.
Ben kuruyemis demedim. Biesuru sey saydim oraya.
O kadar isle guvle kafasi yanmis insanin rahatlamaso lazim.
Yaptigi sey is degil mallik
Tamam fişne ve peynir de alayım. Ama işe yaramazsa senden hesap sorarım ona göre.
Swnde abin gibi kafayi yemissin amanakim.
Tamamini alacaksin tamamini, eksik yazma
Türkiye'de adam olan bir savcı yok. O yüzden bırak beter olsun.
Oooooow
@MYnameİSwhat Türkiye'deki savcıların MK.
Oooowwowowo
Noldu bi savcı tarafından aldatıldın mı
Djzkhskxjskdkdkd ya siyasete girmeyelim abi
Tehlikeli
Sen bunları şu an ya Türkiye dışından yazıyosun ya da Silivri'de falansındır diye tahmin ediyorum
cidden bak tehlikeli yani yazma, kendi başını yakarsın
Kendi haline bırakın, su akar yolunu bulur.
düzelmez o
Deme yaa, nalet olası tez bitse de kurtulsak, ben bıhtım burada ben!..
Reset atın
Keşke butonu olsa.