Yetim diye dalga geçiyorlar ne yapmalıyım?

Babam vefat etti kız kardeşim 2 yaşındayken. Şu an kız kardeşim 1. sınıfa gidiyor öğretmenler kendini tanıtırken annen baban ne iş yapıyor sorusunu soruyorlar malum, babam ben 2 yaşındayken öldü demiş kardeşim de olması gerekeni doğruyu söylemiş. Sınıftaki 4 kişilik erkek 2 kişilik kız grubu sürekli kardeşimi aşağılıyor senin baban yok yetim sizin paranız da yoktur benim babam bize her şeyi alıyor eziksin gibi sözler söylüyorlarmış, bu son dönemde iyice artmış ve kardeşim dayanamayıp bize söyledi okula gitmek istememe sebebini de öğrenmiş olduk. Ağlayarak geliyor sürekli okuldan eve napmalıyız?
Yetim diye dalga geçiyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla