Arkadaşlarımlayken konu sürekli güzelliğe geliyor?

Herhangi bi arkadaşımla ya da arkadaş grubuyla buluştuğumda konu benim güzel olup olmamama geliyor ben baska kimseye bunun yapildigini görmedim gruptan bi kiz surekli senden guzelleri var falan diyo anlamadim ben asla guzellik konusu acmiyorum kendimi guzel de bulmuyorum egolu bi izlenim mi veriyorum sizce?
Arkadaşlarımlayken konu sürekli güzelliğe geliyor?
Cevapla