Betonlaşma olmadan yaşasaydık güzel olmaz mıydı?

İnsanlar yok olmalı. Yaban hayvanlarının yerini daraltıyor. Azalarak bitmek ümidi ile.
Betonlaşma olmadan yaşasaydık güzel olmaz mıydı?
Cevapla