
Eee nasılsınız bakalım?

Zehirler ve aşırı derecede bağımlılık yapıyor.
Bir ara taktığım biri vardı dibine dibine vuruyordum stalkın sonra saldım, baktım kanser olacağım 😃
Koyver gitsin onun umurunda mı ölmüşüm kalmışım
Cevap
9Cevap
Beni de stalkladın mı bakimm 😄
Fazlası zehirliyor valla, oradan oraya derken görmek istemeyeceğin ne varsa görüp kotanı dolduruyorsun 🙂
Sana gelene kadar yoruldum 😀😀
Dön dolaş aynı üyeler aynı görüşler bayadır bakmıyorum
Zehirlemez ama kafayı bir milyon eder buraya daha bağımlı kılar. O yüzden no stalk no problem 😂
Yoo hiçte bağımlı değilim burada stalk yapmazsan tadı çıkmaz ki🤷♀️😀
İşte şekersiz çay içmek lazım anlamak için 😀😀😀
Bu konu çıkmaza girecek bak diyim😀😀
Sjsjjs şimdi ben bi dediğini ne tarafa çekeyim he 😀😀😀
O denli yapmıyorum zehirlerse de atın ölümü arpadan olsun 😂 Keyifli geceler..
2 gündür stalk detoksundayım ksjdjd😂
İşe yarıyor mu 😀
🙄 stalk yapmayip sırf görüş atmak soru sormak çok sıkıcı bence 😂
Bence de 😀
Beni de stalkladın mi merak ettim😂
Seni hep görüyordum ama yazınca baktım bi güzel sorularin varmış 😀
Ayhh tesekkür ederim 🌸 kendi kendimi stalklattim 😀
Hahhaha rica ederim 🌸😀
Stalk yapmıyorum😄
Sana bir şey olmadığına göre zehirlemez heralde.
Zehirler. Stalk iyi bir şey değildir. Hastalık gibi bir şey.
Evet bence sanal dünyayı bazen yok saymak gerekiyor
Bu zehir yavas olduruyor galiba henuz yan etkisini gormedim
Evettt ben bi kere yaptım bi haftam boşa gitti. (•‿•)
İyiyiz ne olsun stalk yapmayı özledim 😂
Geri mi geldin 😀
Tabiki 😀
Niye gittin 😀
Stalk yapmıyom moralimi bozuyor
Evet mesela ben zehirlendim şu an
İçten içe insanı yer hatta
Günlük doz derken? Hangisinden aldın acaba.
Zehirler. Zehirliyor. Bağımlı oluyor insan
Zehirler. Zehirliyor. Bağımlı oluyor insan
Evet.
Yapmadım hiç.
Yani biraz
Yapmayın hem kendinize hemde özel hayata yanlış
zehirleyebilir
Kesinlikle evet
o nedir
Fazlası zarar
Hayır
Hasta mısın
Stalk yapmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?