Şimdiki anneler sizce de çocuk bakımını abartmıyor mu?

Ben küçükken eğer yemek yemiyosam annem sofradan kalk derdi. Bi dahaki öğüne kadar acıkırdım eğer yemezsem. Bunu biliyordum yani. Asla yemek yemeye zorlamazdı. Üstümü kat kat giydirmeye zorlamazdı. Bir gün mor bir hırkam vardı kışın ortasında onu giyicem diye tutturmuştum. Giy dedi annem. Okula giderken yolun yarısında dondum geri dönüp giyinmek istedim annem hiç geri dönmedi okula yürüdük ama o gün dersimi aldım. Bi daha asla soğukta ince giymedim. Şimdiki annelerin çocukları obez ve şımarık. Ben küçükken orta halli bir çocuktum. Ne zayıf ne şişman. Şimdiki çocuklar Hiçbir hayat deneyimi de edinmiyolar. Anneleri onları her şeyden koruyor. Ben düştüm ağladım annem karalar bağlamadı veya bana neden düştün diye kızmazdı. Düştüysen git dizini yıka. Arkadaşlarımla sorunlarıma da karışmazdı ailem. Sadece dinleyip öneri verirlerdi.
Şimdiki anneler sizce de çocuk bakımını abartmıyor mu?
Cevapla