Bir insan masum ve iyi olduğu için neden dışlanır?

Ya ben eminim kalbimde kötülük yok herkes iyi olsun isterim hatta tarot falına bakarken bile ben konuşurken kart sıçrıyor masum kartı çıkıyor insanlarda öyle diyor ama neden bana saygı göstermiyorlar iyiliğimi süistşmak etmeye çalışıyorlar tipimd e minyon olduğu için çocukmuşum gibi muamele gösteriyorlar başarı ve zeka olarakta bayağı iyiyim.
Bir insan masum ve iyi olduğu için neden dışlanır?
Cevapla