Niye hiç yakışıklı kaslı erkek görmüyorum?

Yolda, metroda falan hiç yakışıklı kaslı erkek görmüyorum. Ankara da yaşadığımdan mı acaba? Cidden erkeklerin çoğunluğu dış görüntü açısından vasat geliyorlar bana. Sadece ben mi böyle düşünüyorum? Siz ne düşünüyorsunuz?
Niye hiç yakışıklı kaslı erkek görmüyorum?
Cevapla