Havalimanlarında botları çıkartmaları çok saçma değil mi?

Ya zaten cihazdan geçiyoruz abi botları çıkartmak nedir ya galoş giyip ortalıkta mal mal dolaşıyoruz şaka gbi harbiden. Madem o cihazda her şey gözükmeyecek neden cihazdan geçiyoruz o zaman. Çok sinirlendim şu an 😂
Havalimanlarında botları çıkartmaları çok saçma değil mi?
Cevapla